Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
kan BD geen google mapje maken waar iedereen die interesse heeft zelf een prikker kan plaatsen van zijn woonplaats? Zo is het makkelijk zoeken naar iemand in de buurt, ff een pm sturen en kaar.
kan BD geen google mapje maken waar iedereen die interesse heeft zelf een prikker kan plaatsen van zijn woonplaats? Zo is het makkelijk zoeken naar iemand in de buurt, ff een pm sturen en kaar.
Tot enkele jaren terug kon elke gebruiker via een specifieke Google-map aan de hand van zo'n 'prikkertje' hun locatie laten weten aan de anderen. Wegens onbekende redenen is dat systeem afgevoerd.
Ik ben van Edegem bij Antwerpen en zie zoiets ook wel zitten.
Ik heb een brede interesse, maar de voorkeur geniet natuurfotorafie.
Wie op stap wil laat maar een pb'tje en we komen er wel uit.
Is er jarelang geweest maar ter ziele gegaan met de vorige website
Maar zal eens navragen of die informatie op een of andere manier nog toegankelijk is (maar ik vrees ervoor).
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
Ik zoek een persoon die me eens een aantal dingen kan duidelijk maken rond urban fotografie, vervallen gebouwen enz, eventueel ook modelfotografie op locatie
Eens ik vb met flits dien te werken ga ik compleet in de mist
Dus eens iemand zin om vb naar vervallen locatie te gaan shooten en me een beetje tips en trucs leert om op een verantwoorde wijze met reportageflitser te werken en te shooten
ik kan eigenlijk elk weekend wel eens naar een locatie rijden en zo samen wat te leren
Is er jarelang geweest maar ter ziele gegaan met de vorige website
Maar zal eens navragen of die informatie op een of andere manier nog toegankelijk is (maar ik vrees ervoor).
Als het niet meer bestaat, hier staat iets gelijkaardigs.
Als het niet meer bestaat, hier staat iets gelijkaardigs.
Was een 3.6 plug-in wij zitten nu reeds op 3.8.4 pl2
De plugin van googlemaps op de vorige site is niet meer compatible met huidige en toekomstige versies en de ontwikkelaar ervan is ermee gestopt, dus....
Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?
het zou wel mooi zijn als dit onderdeel nog bestaat van de vorige versie, er zijn toch al wel de nodige views en reacties gekomen op deze topic, er lijkt mij wel voldoende intresse voor in ieder geval.
Comment