Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Konijnenberg en Canon 5D mark II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Konijnenberg en Canon 5D mark II

    Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
    ja we zijn intussen wel bijna een jaar verder .
    De poster boven mij was pertang gisteren gepost de rest is een jaar oud dat weet ik ook.

    Comment


    • #47
      Re: Konijnenberg en Canon 5D mark II

      Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk bericht
      Voor een klant die zelden wat aanschaft bij Konijnenberg is die dienst na verkoop inderdaad zwakjes.....maar indien je regelmatig wat fotoaccesoires of toebehoren koopt dan is de dienst na verkoop zeker zo goed als de dienst na verkoop die je vind in een winkel waar men u voor hetzelfde materiaal wel 10-15 % meer rekend. Je kan niet verwachten dat wanneer je er een éénmalige aankoop doet of eerder zelden de winkel bezoekt aan de zowat laagste prijs die je in Belgie kan vinden dat je direct als een koning behandeld wordt.......deze behandeling vind je nergens.
      Da's discriminatie in z'n meest zuivere vorm...

      Wat een onzin, wanneer ik een nieuwe wagen koop uit een minder dure serie
      krijg ik niet dezelfde service als iemand die het duurste model koopt?

      Klant is en blijft koning, eender hoeveel centen je uitgeeft.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

      Comment


      • #48
        Re: Konijnenberg en Canon 5D mark II

        Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
        Da's discriminatie in z'n meest zuivere vorm...

        Wat een onzin, wanneer ik een nieuwe wagen koop uit een minder dure serie
        krijg ik niet dezelfde service als iemand die het duurste model koopt?

        Klant is en blijft koning, eender hoeveel centen je uitgeeft.
        Ik betwijfel of dat klopt ! De laatste keer kocht ik bij KB enkel een macrolens en een statief en de oudere verkoper was heel behulpzaam en spraakzaam (ik geraakte er zelfs bijna niet vanaf).
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #49
          Re: Konijnenberg en Canon 5D mark II

          Het afzonderlijk verkopen van body en lens uit een kit is een doorn in het oog van de grote merken (en terecht). Deze praktijken zullen niet heel lang meer blijven duren. (uit betrouwbare bron vernomen)
          Panasonic FZ20 - Nikon D300s
          Wonka Photography - Flickr

          Comment


          • #50
            Re: Konijnenberg en Canon 5D mark II

            Dan moeten ze maar body's en lenzen apart verkopen !

            Waar ik mijn 5D MII kocht, ging het enkel met de 24-105 mm f4 erop, die ik bijna nooit heb gebruikt en wil vervangen door de 24-70 mm f 2.8.

            Voor de 24-105 krijg ik natuurlijk niet veel geld meer omdat hij 'tweedehands' is hoewel ik hem enkel 5x of zo gebruikt heb.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #51
              Re: Konijnenberg en Canon 5D mark II

              Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
              Da's discriminatie in z'n meest zuivere vorm...

              Wat een onzin, wanneer ik een nieuwe wagen koop uit een minder dure serie
              krijg ik niet dezelfde service als iemand die het duurste model koopt?

              Klant is en blijft koning, eender hoeveel centen je uitgeeft.
              Dus jij denkt dat het helemaal niet uit maakt Ga eens naar een autohandel en koop er één kleine goedkope wagen waarop de winstmarge voor die verkoper zelf al heel miniem is ....de kans is groot dat de papieren gewoon aan de balie gegeven worden en dat je zelfs niet moet gaan zitten om de papieren te ondertekenen .....en koop dan in één keer 20 grote wagens bij diezelfde verkoper....je mag gegarandeerd in de lederen salon van de autohandel gaan zitten en iets eten en drinken terwijl men de papieren klaar maakt. Ander voorbeeld. Denk je dat je als klant bij een bank met een spaarrekening van 10 euro dezelfde behandeling gaat krijgen gelijk iemand die daar een spaarrekening heeft van 10 milj euro. Slaap zacht en droom zoet....die discriminatie is spijtig genoeg ingebakken in onze maatschappij....en slechts heel weinig mensen vinden dit nog abnormaal. Ik geef je groot gelijk dat dit wel degelijk discriminatie is en dat elke klant koning zou moeten zijn....de realiteit is anders.
              Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
              http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

              Comment

              Working...
              X