Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Morgen, 29-12, een lezing bij Fotokonijnenberg Turnhout
Collapse
X
-
-
Re: Morgen, 29-12, een lezing bij Fotokonijnenberg Turnhout
Vandaag naar de lezing geweest en het was een dag verloren. De voordrachtgever mag dan wel sporen verdient hebben met Adobe Elements en/of Lightroom maar een seminarie geven lukt hem niet. Het niveau was bedroevend laag en dus een dag van het nog korte jaar die ik beter had kunnen invullen.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtVandaag naar de lezing geweest en het was een dag verloren. De voordrachtgever mag dan wel sporen verdient hebben met Adobe Elements en/of Lightroom maar een seminarie geven lukt hem niet. Het niveau was bedroevend laag en dus een dag van het nog korte jaar die ik beter had kunnen invullen.
Comment
-
Ja, niemand kan het op voorhand weten en wie niet probeert leert al zeker niks bij.
Hopelijk volgende keer bij de workshops van Art&Craft wel de tijd vrij erij te zijn.
Scherpie, was het dezelfde kerel vorig jaar?
En voor Konijnenberg legt het geen windeieren. Ik heb er veel luisteraars met dure en minder dure stukken terug zien vertrekken toen we naar de winkel binnen moesten voor het retour van de verzendingskosten van de vouchers. Een hele goeie marketingmachine zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtJa, niemand kan het op voorhand weten en wie niet probeert leert al zeker niks bij.
Scherpie, was het dezelfde kerel vorig jaar?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk berichtSpijtig Sultana, maar het was zo interessant dat ik zijne naam nog niet meer ken
Was bij de buren van Wu..h.
Was ok om te huilen.
Ik heb toen gezegd nooit meer naar ene lezing van deze meneer.
Groeten
MarcNikon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk berichtVandaag naar de lezing geweest en het was een dag verloren. De voordrachtgever mag dan wel sporen verdient hebben met Adobe Elements en/of Lightroom maar een seminarie geven lukt hem niet. Het niveau was bedroevend laag en dus een dag van het nog korte jaar die ik beter had kunnen invullen.
Ik zou me bez**kt voelen...
Groeten,
Roland
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tep Bekijk berichtIk ben vorig jaar ook eens geweest naar een lezing van Pieter Dhaeze.
Was bij de buren van Wu..h.
Was ok om te huilen.
Ik heb toen gezegd nooit meer naar ene lezing van deze meneer.
Groeten
MarcLast edited by Sultana; 30 december 2010, 12:35.
Comment
Comment