't is niet de eerste keer dat een verkoper met overduidelijk commerciele belangen zich hier mengt. (soms anoniem vermomd, maar die worden al even snel ontmaskerd. of iemand zoals nu die bij wijze van spam reclame maakt voor zichzelf of voor zijn broodheer). eventjes fijntjes langs de neus weg een eigen forum komen opeisen getuigt van een volslagen gebrek aan spirit. het internet is best wel een plaats om te verzieken met reclame, maar gelieve dat wel ergens anders te doen. er is geen probleem, laat staan dat het soort doorzichtig, mistplaatst opdringerig massamediageil tactiekje uit de kleuterklas van de psychologie van de massamedia hier verkoopbaar is. uw uitleg raakt kant noch wal.
beste "Memory Perfect": voor mijn part mag je oprotten met uw gezeik. er zitten enkel commerciele belangen achter uw inbreng, en aangezien ik toch al niet de beleefdste van dit forum ben, zal het me ook niet moeilijk vallen om uw doorzichtige ballonnetjes door te prikken.
dada jongen,
the hustler
beste "Memory Perfect": voor mijn part mag je oprotten met uw gezeik. er zitten enkel commerciele belangen achter uw inbreng, en aangezien ik toch al niet de beleefdste van dit forum ben, zal het me ook niet moeilijk vallen om uw doorzichtige ballonnetjes door te prikken.
dada jongen,
the hustler
Comment