Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

uhm... wat is er mis met een 'bijgeplamuurde barbiepop?'

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: uhm... wat is er mis met een 'bijgeplamuurde barbiepop?'

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    een wetsvoorstel in de maak in Nederland:
    als er is geshopt is, moet dat vermeld worden onder de foto.
    we hebben het hier dan over reclame hè.
    misschien iets voor BD, het er in de titel gewoon bij zetten of er (geshopt cq geplamuurt)is, zodat men zelf op voorhand kan beslissen, een topic te openen of niet!
    grt,bouk.
    Bouk, volgens mij komt het uit Frankrijk ! Heb ik het dan zo verkeerd onthouden ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
      Bouk, volgens mij komt het uit Frankrijk ! Heb ik het dan zo verkeerd onthouden ?
      in Nederland zijn er al vragen over gesteld, maar men wil het uiteindelijk in heel Europa verplichten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Hier moet ik mijn voorganger toch bijtreden vrees ik, om in 'mensen en modellen' te posten moet je al uit heel goede hoek komen, anders begin je er best niet aan.

Ieder zijn ding dus ...

Mark
        Dit is zo voor elk thema of elk onderwerp.
        (Ik spreek hier niet voor de beginners of over beginners.)
        Ga met 10 BD-ers naar de Japanse Tuin hier in Hasselt of naar Bokrijk.
        Dan zal je snel zien wie de "beste" foto's heeft gemaakt.

Een volgende keer kan je die "beste" foto na-maken maar je gebruikt dan wel
        hetgeen de oorspronkelijk fotograaf heeft gezien.
        Voor mij telt dit niet.

Wat er niet inzit kan er ook niet uitkomen
        Het is een harde waarheid: talent drijft boven he Mark.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

in Nederland zijn er al vragen over gesteld, maar men wil het uiteindelijk in heel Europa verplichten.
          grt,bouk.
          ik dacht dus dat je even serieus aan het grappen was. Maar niet dus? Doh. Moet niet gekker worden.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            ik dacht dus dat je even serieus aan het grappen was. Maar niet dus? Doh. Moet niet gekker worden.
            om te voorkomen dat de jeugd zich met die bijgeplamuurde/geshopte modellen gaat vergelijken en gaan denken dat ze lelijk zijn, in vergelijking met die geplamuurde en geshopte en vaak magere babes.
            grt,bouk.

Comment

nee bouk!!! da zijn niet de noorder buren maar de zuider buren .

Bing maar es op Photographie retouchée afin de modifier l'apparence corporelle d'une personne

Comment

Tegenwoordig kan men op foto's onvolmaaktheden wegwerken en soms is dat maar goed ook. Michelangelo's David heeft toch ook geen puisten op zijn gat !? ...
                Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
                  Tegenwoordig kan men op foto's onvolmaaktheden wegwerken en soms is dat maar goed ook. Michelangelo's David heeft toch ook geen puisten op zijn gat !? ...
                  Het gaat hier al lang niet meer over het wegwerken van onvolmaaktheden, maar over "het plamuren óm te plamuren". De modellen worden bijvoorbeeld omschreven als "bloedmooi" en "a gods gift". Dat houdt toch in dat ze volmaakt zijn, of niet?

't Zal duidelijk zijn dat ik het helemaal eens ben met de mening van PSG (Paris Saint-Germain?) in dat "door God gegeven" plastieken draadje.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gurdy Bekijk bericht
                    Hoe weet jij dat die puisten had op die plaats....
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Je vraag "uhm... wat is er mis met een 'bijgeplamuurde barbiepop?" geeft toch zelf het antwoord, "Een bijgeplamuurde Barbiepop"
                      Je stelt hier de mensen hun smaak in vraag, van zowel de voorstanders als de tegenstanders en dat is het eerste wat men absoluut niet mag doen, dat is iemand zijn smaak in twijfel brengen.
                      Een voorstander zal zeggen "Mooi, prachtig, geweldig, ongeloofelijk, a gods gift, meesterlijk, enz" wat al even pervers is,maar klinkt wel goed in het oor, als geplamuurde Barbiepop, wat dan niet goed in de oren klinkt.
                      Als men bij mijn foto zou zeggen Geplamuurde Barbiepop dan zou ik blij zijn, want dat is een teken dat ik een emotie heb losgeweekt bij iemand, want dit zeg je niet zomaar.
                      Zolang het beleefd bedoeld is en met eerbied bedoeld is mag men dat zeggen wat mij betreft.
                      Probleem is dat een negatief comment bij velen hier als onbeleefd wordt beschowd
                      Robby BB
                      Minder tijd achter de computer
                      Is meer tijd achter de camera

Comment

om te voorkomen dat de jeugd zich met die bijgeplamuurde/geshopte modellen gaat vergelijken en gaan denken dat ze lelijk zijn, in vergelijking met die geplamuurde en geshopte en vaak magere babes.
                        grt,bouk.
                        Obesitas is bij de jeugd een vaker voorkomend verschijnsel die volgens sport leerkrachten, pediaters en andere... Een verschijnsel die te vaak wordt vergeten in de media door de gevallen van "anorexie" - die een stuk spectaculairder zijn om mee uit te pakken.

In de US is obesitas bij jongeren gezondheidsprobleem nummer 1, deze trend verschuift zich stillaan naar Europa.

Voor mij mag dat wetsvoorstel goedgekeurd worden, een kleine regel onder een foto zal het "ideaalbeeld" van jongeren niet wijzigen. Op de pakjes sigaretten staat ook dat roken dodelijk is
                        www.fotofolio.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                          .....Ik wil maar meegeven... elk verhaal heeft twee kanten. Ik snap best dat er mensen zijn die liever andere foto's zien dan bijgeplamuurde of "gelikte" modellen, maar ze staan tussen al dat beauty- en fashiongeweld weg te kwijnen. Da's iets dat ik persoonlijk heel jammer vind.

Mvg

Chris
                          Er is een voorstel (ondertussen goedgekeurt door RVB) om beide categoriën een eigen plaats te geven (opsplitsing M&M) we zijn nog aan het bekijken hoe we dit concreet gaan uitvoeren.
                          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Hoe weet jij dat die puisten had op die plaats....
                            euh ... ok, ik geef het toe, ik weet dat eigenlijk niet.
                            Een beter voorbeeld waren Rubens' mollige modellen geweest.
                            Met het dieet dat die er op nahielden, moeten er toch ergens oneffenheden en puisten gestaan hebben
                            en die werden blijkbaar allemaal weggeshopt (dat heette toen nog anders, denk ik).

Wat me bijbleef, is de wroede collère waarin jim007 hier ne keer is geschoten
                            toen enkele mindere goden op dit forum het lef hadden om één van zijn portretfoto's genadeloos de grond in te boren.
                            Hetgeen ik samen met zowat alle anderen volledig terecht vond,
                            want de madam op de foto was er precies ééntje die was weggelopen uit een Pixarfilm.

Tot er een hoge resolutie-versie van die foto kon worden bekeken !
                            Toen bleek dat zijn "plamuurwerk" tóch een zeer verfijnde vaardigheid was die echter volledig de mist was ingegaan op dit forum omdat het op 900x600 pixels werd gezet.
                            Met enige gezonde jaloezie (géén afgunst dus) heb ik gezien dat die huidverbetering echt schitterend was uitgevoerd.
                            Zelfs de hevigste critici twijfelden of het model eigenlijk niet écht zo 'n schoon velleke had ...
                            Wat ik maar wil zeggen, is dat zij die echt goed een realistische, gave huid kunnen maken,
                            zichzelf hier vaak buitenspel zetten door dat comprimeren.

groeten,
                            Gurdy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                              Er is een voorstel (ondertussen goedgekeurt door RVB) om beide categoriën een eigen plaats te geven (opsplitsing M&M) we zijn nog aan het bekijken hoe we dit concreet gaan uitvoeren.
                              succes hoor, lijkt me heeel moeilijk een onderverdeling te maken en een grens te leggen.
                              grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                                't Is maar hoe je het bekijkt Jörgen.
                                Ik heb twee dochters. Ik vrees niet onmiddellijk dat er één geplaagd zal worden door obesitas of anorexia, maar ik wil ze wel graag een paar decennia frustraties of erger besparen.

Volgende filmpje geeft dit mooi weer:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Working...
                                X