Hey
Ben al enige tijd met fotografie bezig en dit bevalt mij zeker meer dan goed!
Heb deze zomer terug een vakantiejob gedaan wat betekent dat ik wat budget heb om in mijn camera te pompen.
Op mijn job ontmoette ik iemand die met fotografie stopte en naar video overstapte. Hij had nog enkele zeer degelijke lenzen die ik voor een zeer schappelijke prijs kon overkopen, indien zijn broer niet geïnteresseerd was. Waaronder de Canon 70-200mm f2.8 IS USM. De koop ging jammer genoeg niet door maar die 70-200 is nog altijd niet uit mijn hoofd. Heb reeds op vele plaatsen gekeken of iemand 'm 2dehands wegdoet maar voor die prijzen vind ik dat ik beter een beetje doorspaar voor een nieuw exemplaar.
Ondertussen wil ik toch nog graag mijn camera een beetje verder uitbreiden.
Heb een canon 50d + EF-s 18-200 3.5/5.6 lens.
Mijn gedacht was om oftewel een:
Wat lijkt jullie zo op het eerste zicht de meest verstandigste aankoop?
Grtz
Quinten
Ben al enige tijd met fotografie bezig en dit bevalt mij zeker meer dan goed!
Heb deze zomer terug een vakantiejob gedaan wat betekent dat ik wat budget heb om in mijn camera te pompen.
Op mijn job ontmoette ik iemand die met fotografie stopte en naar video overstapte. Hij had nog enkele zeer degelijke lenzen die ik voor een zeer schappelijke prijs kon overkopen, indien zijn broer niet geïnteresseerd was. Waaronder de Canon 70-200mm f2.8 IS USM. De koop ging jammer genoeg niet door maar die 70-200 is nog altijd niet uit mijn hoofd. Heb reeds op vele plaatsen gekeken of iemand 'm 2dehands wegdoet maar voor die prijzen vind ik dat ik beter een beetje doorspaar voor een nieuw exemplaar.
Ondertussen wil ik toch nog graag mijn camera een beetje verder uitbreiden.
Heb een canon 50d + EF-s 18-200 3.5/5.6 lens.
Mijn gedacht was om oftewel een:
Canon 50mm 1.4 USM te kopen
OfCanon speedlite 430EXII + Batterygrip + Extra batterij te kopen
Wat lijkt jullie zo op het eerste zicht de meest verstandigste aankoop?
Grtz
Quinten
Comment