Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Belgiumdigital bedankt

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Belgiumdigital bedankt

Een positief topic !
    Ook van mij lof en een dikke bedankt ! Als pure vrijwilliger zo'n vzw met zo veel leden op de been (allez, het web) houden, is geen sinecure. Je voelt je vaak enkel maar kop van Jut ! Bij deze : mersie voor de vorige 10 en al bedankt voor de volgende 10 (20-30-... ) !
    En ook aan alle bd'ers van wie ik ooit een tip opstak en nog zal opsteken : tnx !
    Marleen
    It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
    http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

Comment

Het doet deugd dit te lezen.

We steken er veel vrije tijd in, met plezier trouwens, maar zulke schouderklopjes doen een mens deugd

Comment

Ik stel voor dat alle MODS bij het 10 jarig bestaan van BD een verjaardagskroon opzetten en een fluitje in hun mond...Zodat ze op vallen..Al zal dat niet nodig zijn denk ik..De verjaardags taart mag voor mij eentje met veel slagroom en aardbeien liefst...
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

ik applaudisseer hier graag mee hoor... voor de TS om dit eens naar voren te brengen ipv steeds die negatieve beoordelingen...( de beste stuurlui enz......

iedereen die meewerkt om dit forum aangenaam te houden: dikke zoenen :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
            Ik stel voor dat alle MODS bij het 10 jarig bestaan van BD een verjaardagskroon opzetten en een fluitje in hun mond...Zodat ze op vallen..Al zal dat niet nodig zijn denk ik..De verjaardags taart mag voor mij eentje met veel slagroom en aardbeien liefst...
            Hoezo?
            Heb jij hun verjaardagstaart te kiezen ?
            Ze is er voor hen...jij mag enkel kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk bericht
              Hoezo?
              Heb jij hun verjaardagstaart te kiezen ?
              Ze is er voor hen...jij mag enkel kijken.
              Euh daar ben je verkeerd..Ik,jij en zovele andere zijn namelijk de oorzaak dat BD zo een succes is en waarom zouden we dan geen stukje van de taart mogen meepikken?
              Waar of niet MODS?
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Prachtig initiatief Mriya !
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Dit topic verzacht de pijn van mijn 'muisarm' en 'tenniselleboog' : oorzaak BD - teveel PM
                  De knieën doen het ook niet te best : oorzaak BD - te weinig beweging.
                  Tsja, dat komt ervan als je je 10de verjaardag uitgebreid wil vieren.

Voor de rest gaat het prima!

Comment

Ook ik ben de mensen achter de schermen van BD dankbaar, omdat ze dit forum draaiende houden. Ongetwijfeld een inspanning waarvoor te weinig "dank u" gezegd wordt, en een ondankbare taak, zeker met kritikasters zoals ik in de buurt.
                    Waarom ik BD eigenlijk zo geweldig vind...
                    Op enkele jaren tijd, heb ik hier veel geleerd, heb ik hier veel gedeeld (en ook dat kan deugddoend zijn), leerde ik mensen kennen, sommigen enkel via het internet, maar inmiddels ook heel wat mensen IRL, en maakte ik vrienden, die dezelfde passie delen, van over het ganse land.
                    BD is op vele punten, meen ik, uniek, en dat maakt het waarschijnlijk zo verslavend.
                    Dus bij deze, aan allen die bijdragen tot de uitbouw en instandhouding van dit forum, een dikke proficiat.

Mvg

Chris
                    Last edited by FestinaLente; 1 september 2009, 21:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
                      Dit topic verzacht de pijn van mijn 'muisarm' en 'tenniselleboog' : oorzaak BD - teveel PM
                      De knieën doen het ook niet te best : oorzaak BD - te weinig beweging.
                      Tsja, dat komt ervan als je je 10de verjaardag uitgebreid wil vieren.

Voor de rest gaat het prima!
                      De nevenwerkingen van de communicatie op BD zijn niet te onderschatten.
                      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

En ook van mij : kort maar welgemeend
                        MERCI

greetz
                        Cheeta
                        Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                        flickr

Comment

Bij wijze van schopje ook van mij een erg welgemeende duim omhoog! Bedankt aan allen achter de schermen, en ook een klein beetje aan Mriya voor dit terechte en mooie initiatief!
                          Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Ik heb enorm veel gezocht voor mijn eerste spiegelreflexcamera te kopen.
                            Via google ben ik hier terecht gekomen en ik moet toegeven het was enorm interessant, mensen die mekaar helpen om zo hun passie tot een mooier doel te kunnen leiden.

Op die manier kunnen mensen zoals ik een beter zicht krijgen over "fotografie" want ik durf hier eerlijk in zijn "de passie is er maar de ervaring nog niet".

Vrijdag ga ik eindelijk achter mijn Canon 50d die ik via art & craft besteld heb en dankzij deze forum ben ik daar terecht gekomen en k'heb er wel een goed gevoel bij dus we zien hoe het nog allemaal verloopt.

Alvast goed werk geleverd met de forum en tot een volgende post!

Comment

Ik wil hier zeker ook niet achterblijven met een reactie.

MERCIEKES
                              BELGIUM DIGITAL
                              grotere letters gaan echt niet.

PS: Zelf als Pro-fotograaf leer je op dit forum nog elke dag bij.
                              CANON 1DX - CANON 5D MKIII - CANON eos R - EF 35 1.4L - EF 50 1.4 - EF 85 1.2L - EF 135 2.0L - EF 24 - 70 2.8L - EF 70-200 2.8 IS II - EF 16-35 4.0L - 600EX RT - 430EX RT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                                Ook ik ben de mensen achter de schermen van BD dankbaar, omdat ze dit forum draaiende houden. Ongetwijfeld een inspanning waarvoor te weinig "dank u" gezegd wordt, en een ondankbare taak, zeker met kritikasters zoals ik in de buurt.
                                Waarom ik BD eigenlijk zo geweldig vind...
                                Op enkele jaren tijd, heb ik hier veel geleerd, heb ik hier veel gedeeld (en ook dat kan deugddoend zijn), leerde ik mensen kennen, sommigen enkel via het internet, maar inmiddels ook heel wat mensen IRL, en maakte ik vrienden, die dezelfde passie delen, van over het ganse land.
                                BD is op vele punten, meen ik, uniek, en dat maakt het waarschijnlijk zo verslavend.
                                Dus bij deze, aan allen die bijdragen tot de uitbouw en instandhouding van dit forum, een dikke proficiat.

Mvg

Chris
                                Ik wil mij wederom aansluiten bij Chris, (want hij kan het altijd zo schoon zeggen) en hij was mij voor.
                                Ook ik ben soms, af en toe, niet altijd, een ietsje pietsje, een klein beetje een klein kritikastertje. Als het goed is zeg ik het ook.
                                Maar vooral de schoon momenten maken BD weer zo speciaal. Zo'n moment is dat er een beginner binnen komt en na enkele maanden in de HOF staat en dan een PM stuurt en schrijft "Bedankt, dat heb ik een stukje te danken aan uw hulp". Op dat moment pink ik dan een traan weg echt waar.
                                Daarom weet ik dat dit topic deugd doet, voor de mensen, voor wie dit topic bedoeld is.
                                Robby G L

NB: Zou meer moeten gebeuren topic's over de positieve dingen op BD. Zou ook eens plezant zijn om daar een onderbouwd comment te geven
                                Minder tijd achter de computer
                                Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
                                X