een goed jaar terug ben ik begonnen met het maken van een website om mijn foto's op te plaatsen. Als amateur-natuurfotograaf wou ik de mensen iets meer aanbieden dan enkel "foto's bekijken".
Zoveel diversiteit zorgt er vaak voor dat de mensen niet meer weten waarmee ze te maken hebben. En net daardoor ben ik op het idee gekomen om dunescape te maken.
De website is bedoeld als databank voor wandelaars en toeristen in de Westhoek die iets gezien hebben op hun trip die ze niet kunnen thuis wijzen. Aan de hand van enkele EENVOUDIGE stappen (wetenschappelijk niet altijd correct) krijgen ze een lijstje met verschillende mogelijkheden van wat ze eventueel gezien hebben.
Ik zeg wel, in de Westhoek! En dan nog in de duingebieden. Ik heb me beperkt om het toch wat menselijk te houden voor mezelf :-) Wat niet wil zeggen dat dezelfde site niet kan omgebouwd worden voor andere biotopen.
Voorlopig heb ik enkel vlinders en een aantal libellen toegevoegd. Alle foto's zijn zelfgemaakt en daarmee zal het een werk van lange adem worden om een zoveel mogelijk informatie erop te plaatsen! Vooral omdat ik nog heel veel foto's moet maken

Suggesties en opmerkingen zijn altijd welkom!
DUNESCAPE
Comment