Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afdrukcentrales?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Rn gaat dat snel bij digitaalfoto.nl ? Ik bedoel heb je de foto's op drie dagen?
    Vaak heb ik de foto's binnen 2 dagen binnen.
    Canon 1Ds MKII, EF 14mm f/2.8, EF 24mm f/1.4L USM, EF 35mm f/1.4L USM, EF 50mm f/1.4 USM, EF 85mm f/1.2L, EF 135 f/2L, EF 200mm f/2.8, Gitzo 1127 & Kirk BH1 & Leica Digilux 2

    Comment


    • #77
      Da's van geluk spreken zeker?
      Vrijdagnamiddag voor de 1e keer via het internet
      foto's laten ontwikkelen bij KRUIDVAT en zaterdagavond een mail gekregen dat mijn bestelling kon afgehaald worden in de door mij opgegeven winkel. Ik ben vandaag gaan kijken bij KRUIDVAT-Ternat en alles was klaar en van prima kwaliteit.
      Ik had dezelfde foto's laten afdrukken bij SPECTOR, maar deze van KRUIDVAT waren perfect en ook nog goedkoper.
      Da's van geluk spreken zeker?

      Comment


      • #78
        Beginners luck
        Ofwel kijken ze ook regelmatig hier op het forum !
        Ofwel kunnen ze de vakantiedruk niet aan, en zijn het nu terug de normale levertijden.
        Ofwel geraken ze nu uiteindelijk toch georganiseerd ? Alle begin is moeilijk...
        Ik heb zaterdag avond een sessie van 60 foto's (2 formaten) doorgestuurd.
        Ben vol (hopelijke blije) verwachting...
        Originally posted by dannymarina
        Da's van geluk spreken zeker?
        Vrijdagnamiddag voor de 1e keer via het internet
        foto's laten ontwikkelen bij KRUIDVAT en zaterdagavond een mail gekregen dat mijn bestelling kon afgehaald worden in de door mij opgegeven winkel. Ik ben vandaag gaan kijken bij KRUIDVAT-Ternat en alles was klaar en van prima kwaliteit.
        Ik had dezelfde foto's laten afdrukken bij SPECTOR, maar deze van KRUIDVAT waren perfect en ook nog goedkoper.
        Da's van geluk spreken zeker?
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #79
          Ik heb vorige week dinsdag voor de eerste keer gebruik gemaakt van de "service" van 't Kruidvat. We zijn nu maandag (=6 dagen) en nog geen mailtje gehad.
          Ik heb duidelijk geen beginnersluck...

          Greetz, elo

          Comment


          • #80
            Onderstaande is antwoord van Photoways op de vraag dat ze ook matte foto's ontwikkelen.
            Is wel één minpuntje vind ik van zo'n goede afdrukcentrale.

            KAREL

            Dear Photowaysian,

            We only offer you glossy prints. All our prints are made on Fuji Professional
            Paper. This paper is thiner and mostly used by fashion and press professionals
            who appreciate its glossy aspect and its high quality.

            Moreover 95% of our clients only ask for glossy prints. If we wished to
            process matt prints, we should stop our production to make those prints...
            then we could restart processing glossy prints. By spliting our process,
            we couldn't deliver your orders within 48 hours.

            We hope to see you soon on our website. In the meantime, please feel free to
            contact us, should you have any question.

            All Photoways' team thank you for your trust.
            Sincerely yours,


            Photoways.com Customer Service
            30, rue Garibaldi
            93400 SAINT OUEN
            FRANCE
            [~SONY DSC-F717~] [Coolpix 2500]
            http://www.cornelis-opdebeeck.com

            Comment


            • #81
              OINK !!!
              Zonet mail van Kruidvat dat mijn order afgewerkt is, en dat ik na 1 of 2 dagen mijn foto's kan afhalen in de winkel.
              Als dat waar is....

              Keep u in4med !
              Originally posted by Dama
              Beginners luck
              Ofwel kijken ze ook regelmatig hier op het forum !
              Ofwel kunnen ze de vakantiedruk niet aan, en zijn het nu terug de normale levertijden.
              Ofwel geraken ze nu uiteindelijk toch georganiseerd ? Alle begin is moeilijk...
              Ik heb zaterdag avond een sessie van 60 foto's (2 formaten) doorgestuurd.
              Ben vol (hopelijke blije) verwachting...
              Originally posted by dannymarina
              Da's van geluk spreken zeker?
              Vrijdagnamiddag voor de 1e keer via het internet
              foto's laten ontwikkelen bij KRUIDVAT en zaterdagavond een mail gekregen dat mijn bestelling kon afgehaald worden in de door mij opgegeven winkel. Ik ben vandaag gaan kijken bij KRUIDVAT-Ternat en alles was klaar en van prima kwaliteit.
              Ik had dezelfde foto's laten afdrukken bij SPECTOR, maar deze van KRUIDVAT waren perfect en ook nog goedkoper.
              Da's van geluk spreken zeker?
              www.damafoto.be
              Facebook Damafoto

              Comment


              • #82
                Ik zweer toch echt bij photobox.ie hoor...
                Zondag mijn 300 fotokes doorgestuurd, vandaag (woensdag dus 3 dagen later) lagen ze hier schoon in de bus.
                300 stuks, 28 cent per stuk voor de 10*15 en 52 cent voor de 13*18
                Ook geen enkele slechte foto ertussen.
                En die kleuren... awel, ik heb er geen woorden voor. Sinds ik mijn scherm heb kunnen calibreren met hun daartoe meegestuurde foto.. WYSIWYG!!
                Een heeeeeeeeeel verschil met het KV waar de kleuren nogal flets waren.

                Maar natuurlijk ieder zijn goesting he..
                Time is a precious little thing....

                Comment


                • #83
                  Ik ook... Ik blijf bij Photobox.
                  Goed, snel en kwaliteit, maar ja, ietsje duurder.

                  Bij Kruidvat kan het zijn dat je de foto's na drie dagen hebt... maar 't kan ook zijn dat het tien dagen worden.
                  Als deze foto's dan voor jezelf zijn, of als 't niet dringend is, tja, niet erg dan.
                  Maar als je tegen de mensen zegt: "tegen het einde van de week heb je zeker je foto's , want het is nu maandag".... en na twee weken zijn ze nog niet in de winkel????
                  Wat denken die mensen dan van jou?
                  Juist ja, dat bedoel ik.
                  Dus nooit meer Kruidvat. Zo simpel is datte.

                  Comment


                  • #84
                    Zondagavond 300 online verzonden naar colormailer en vandaag in de bus.
                    Netjes verpakt :
                    - kartonnen doos met daarin plastiek zak
                    daarin 2 bruine enveloppen
                    daarin steeds beschermend karton

                    Voorzien van indexprint en kaftjes voor de foto's.

                    Voor mij een aanrader wan het is de enige afdrukcentrale die digitale foto's verwerkt nl 3/4 verhouding ipv 2/3

                    De foto's zijn 11,50 op 15 cm groot.

                    Een tevreden klant

                    Groeten
                    Peter
                    Camera : nikon D90 (1/7/2010) met (Nikon 18/200 VR) vervangen door Tamron 18/270.

                    http://www.peter-mia.be

                    Comment


                    • #85
                      Ze hebben woord gehouden ! Vandaag kon ik de foto's afhalen bij Kruidvat.


                      Originally posted by Dama
                      OINK !!!
                      Zonet mail van Kruidvat dat mijn order afgewerkt is, en dat ik na 1 of 2 dagen mijn foto's kan afhalen in de winkel.
                      Als dat waar is....

                      Keep u in4med !
                      Originally posted by Dama
                      Beginners luck
                      Ofwel kijken ze ook regelmatig hier op het forum !
                      Ofwel kunnen ze de vakantiedruk niet aan, en zijn het nu terug de normale levertijden.
                      Ofwel geraken ze nu uiteindelijk toch georganiseerd ? Alle begin is moeilijk...
                      Ik heb zaterdag avond een sessie van 60 foto's (2 formaten) doorgestuurd.
                      Ben vol (hopelijke blije) verwachting...
                      Originally posted by dannymarina
                      Da's van geluk spreken zeker?
                      Vrijdagnamiddag voor de 1e keer via het internet
                      foto's laten ontwikkelen bij KRUIDVAT en zaterdagavond een mail gekregen dat mijn bestelling kon afgehaald worden in de door mij opgegeven winkel. Ik ben vandaag gaan kijken bij KRUIDVAT-Ternat en alles was klaar en van prima kwaliteit.
                      Ik had dezelfde foto's laten afdrukken bij SPECTOR, maar deze van KRUIDVAT waren perfect en ook nog goedkoper.
                      Da's van geluk spreken zeker?
                      www.damafoto.be
                      Facebook Damafoto

                      Comment


                      • #86
                        Ik ben dus nog altijd aan 't wachten op mijn foto's bij 't Kruidvat, is dus al dag 10...

                        elo

                        Comment


                        • #87
                          mijn ervaringen

                          elkacolor = matig tot goede kwaliteit, 1x besteld, probs gehad met verwittiging dat de foto's er waren, en als ik na lang telefoneren de bevestiging had waren ze er niet in de winkel
                          'n no-go dus


                          kruidvat = eveneens matig tot goede kwaliteit, ik tel wel +3 dagen als ik mail gehad heb om ze te gaan halen, ik liep al enkele malen voor niets ...


                          maxicolor = de beste tot nu toe !! www.maxicolor.be
                          ze zijn niet het goedkoopste, maar de afdrukken zijn echt goed !!
                          maar voor goede kwaliteit van afdruk betaal ik graag 'n klein extraatje
                          ze verzenden naar adres van uw keuze en der zit 'n overschrijvingske bij, handig! zeker 'n aanrader!
                          = = = = = = = = = = = =
                          CANON PowerShot SX 130

                          Comment


                          • #88
                            Ik had 80 foto's ge-upload naar 't kruidvat omstreek 01.00h en 's avonds omstreeks 18.00h kreeg ik een mailtje dat alles klaar was ??

                            Wie doet sneller, moet nogwel de foto's gaan ophalen.

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by teddy-bear
                              Ik had 80 foto's ge-upload naar 't kruidvat omstreek 01.00h en 's avonds omstreeks 18.00h kreeg ik een mailtje dat alles klaar was ??

                              Wie doet sneller, moet nogwel de foto's gaan ophalen.


                              Hahaha je kan ze niet gaan ophalen want ze zijn er niet? Wedden?
                              Ik kreeg die mail ook... maar na tien dagen waren ze er nog niet.

                              Comment


                              • #90
                                @Pevsteen: Pixum print ook op 4/3 hoor !
                                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                                Comment

                                Working...
                                X