Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
tja, een site opzetten is niet moeilijk, maar hem levend houden is andere koek ... het vergt enorm veel tijd om een site van niets te starten en hem dan ook nog eens levend te houden.
Initiatief was mooi ... uitvoering en opvolging daarentegen
Het internet staat vol met dergelijke lijken tegenwoordig, vraag me wel af hoe je vier uur per dag aan een site kunt werken en dan nog niets life kunt houden ?
Was idd een schip dat gedoemd was om te zinken, mss sneller dan verwacht maar naar de bodem ging het zowiezo gaan.
Anderzijds die gasten kunnen toch maar proberen.
Akkoord er zijn op internet per fotograaf waarschijnlijk 10 sites, beetjes zoals in België met café's per persoon
Maar toch hebben ze het geprobeerd, en nu kunnen ze daaruit leren. Als je iets wil worden moet je proberen anders blijf je waar je bent.
Is BelgiumDigital ook niet gestart met een idee om er iets van te maken? Waren er toen ook niet al veel fotoforums?
En kijk, nog steeds online en in volle groei.
Ik zeg, jammer dat het mislukt, leuk geprobeerd. Volgende keer langer brainstormen, veel rondvragen wat de mensen verwachten en een goed team samenrapen en wie weet lukt het wel.
Ik zeg, jammer dat het mislukt, leuk geprobeerd. Volgende keer langer brainstormen, veel rondvragen wat de mensen verwachten en een goed team samenrapen en wie weet lukt het wel.
Grtz
Vooral met dat team staat of valt alles, als mensen moeten meewerken aan iets willen ze allemaal mee op je kar springen in het begin, maar uiteindelijk moet je het meestal toch gewoon zelf doen spijtig genoeg.
Ik heb begin dit jaar een nieuwe site opgezet, en door de juiste marketing en reklame heeft die in zijn eerste maand al de hosting kosten voor het hele jaar inclusief de domain name opgebracht , ben van 0 naar 400 bezoekers per dag gegaan op slechts 30 dagen, dat is niet slecht vind ik.
Maar er zijn maar 24 uur in een dag, en dat is (voor mij toch) veel te weinig ... heb dringend vakantie nodig
Is BelgiumDigital ook niet gestart met een idee om er iets van te maken? Waren er toen ook niet al veel fotoforums?
Misschien, maar voor België was het bij mijn weten het enige, en in de Nederlandse taal een van de weinige.
Anderzijds, internetzoeksites bvb bestonden al heel lang en toch heeft Google ze op korte tijd van de troon verstoten. Waarom ? Omdat ze zich wisten te onderscheiden van de rest door snelheid en eenvoud. Ze boden vanaf de eerste dag een meerwaarde aan en dàt (of een uniek concept) heb je nodig wil je een groot publiek lokken én behouden.
photoplay.be had goede intenties maar verliet te snel de pitlane. De wagen stond al op het circuit maar er was nog geen chauffeur om het te besturen.
Een mooie lege doos kan je immers niet verkopen, hoe mooi de verpakking ook is... er moet ook een inhoud zijn ...
Seppe + co hebben het geprobeerd. Dat is al iets. Ik hoop dat ze wat geleerd hebben: content gaat boven al die technische issues, juist zoals in de fotografie...
-m-
Comment