Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoPlay.be is zonet gestart!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

    Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk bericht
    Ook qua inhoud ?
    Nu soit, wat is jullie uiteindelijke bedoeling ?
    hun affiliate programma op photoprints.be een boost geven?

    G
    fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
    Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

    Comment


    • #17
      Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

      photoprints.be heeft buiten een partnership, waar zij zelf om hebben gevraagd, niets met PhotoPlay.be te maken.

      Comment


      • #18
        Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

        Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
        En wat als dit niet zo is?
        Dan wens ik jullie een dikke proficiat!

        Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
        Persoonlijk vindt ik het heel jammer van deze negatieve reacties.
        Die dt-fouten en je algemeen taalgebruik beloven alvast veel goeds.
        www.pixation.be

        Comment


        • #19
          Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

          Als je een site lanceert zorg er dan tenminste voor dat er reeds content op staat. Wat is anders de bedoeling?

          Een site zonder inhoud is als een vrouw zonder..... nutteloos dus

          Comment


          • #20
            Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

            Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
            hun affiliate programma op photoprints.be een boost geven?

            G
            photoprints en photoplay zijn idd niet meer dan linkpartners hoor en als je reacties hebt over photoprints dan hoor ik die heel graag in het topic dat daar over gaat : http://forum.belgiumdigital.com/f6/v...rs-256002.html
            http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
            http://foto-actiecode.be

            Comment


            • #21
              Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

              Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
              In IE8 is het niet anders hoor.
              Zeer amateuristisch opgevat als je het mij vraagt.

              Hans
              Hier werkt de site prima met Internet Explorer 8 en Google Chrome.
              about.me/stijnv

              Comment


              • #22
                Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                Alle begin is moeilijk. Heerlijk toch, die jeugdige overmoed ?
                Ik wens ze in elk geval alle succes toe !

                Inhoudelijk is er nog veel werk aan de winkel (sign of the times, helaas). Site oogt in elk geval veel frisser dan het oubollige uiterlijk van BD. Toch ook hier enkele storende elementen :
                - times new roman als "nieuws"font : niet gebruiken !
                - Groot blauw font : gebruik een zachter blauw (dan het nu gebruikte primaire)
                - Het wit is nogal fel wit
                - Logo valt te weinig op
                - Afwerking laat hier en daar te wensen over

                (Firefox hier)
                Last edited by alain db; 5 mei 2009, 21:39.
                Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
                And why do we fall, Bruce?

                Comment


                • #23
                  Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                  Site ziet er nu beter uit.

                  Alleen de streepjes in de Catogorie balk steken rechts uit.

                  Maar sorry een webmaster die ook webdesign kent en een ingehuurde webdesigner en dan nog deze beginnersfoutjes op 1 pagina...

                  Btw je hoeft niet op 10 pc's te testen, een degelijk webdesign pakket kan browsers simuleren.

                  En 56 uur zie ik er niet aan af.

                  Feit blijft ook nog steeds dat er helemaal niks te vinden is dan een link.


                  Greetz rich
                  D700+grip |F80+grip| Nikkor 50 1.8+1.4 AF-D / 80-200 f2.8 AF-S / 300mm f4 IF-ED | Sigma 12-24 / 150 macro | Tamron 28-75 | M42 spul | SB28 / 800 / 900 / R1C1| Strobist Gear | 055xprob + 486rc2 / 680B + 484rc2 | Tamrac Expedition 5/7 | Lowepro 200aw

                  Comment


                  • #24
                    Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
                    ... het laatste nieuws, de laatste technieken, handige tips & tutorials.
                    Come again ?

                    Behalve de zoveelste incarnatie van wordpress zie ik niks. Wat veel hooi op de vork ?

                    -m-
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #25
                      Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                      Sorry, ik moet de meerderheid bijtreden... Iedereen heeft een website tegenwoordig, maar er zijn al zo veel supergoeie websites ivm fotografie, photoshop, enz. enz. dat als ik jullie site bekijk, ik niet geloof dat hij lang zal bestaan. Je kan zoveel mensen inhuren, zoveel goeds beloven en zo hoog mogelijk gerankt staan in Google als je wil, maar als de content er niet is, komen de mensen niet/nooit terug.

                      Dit is zoals het warm water opnieuw uitvinden of aan iets beginnen wat
                      nu reeds overal te vinden is en aan veel betere kwaliteit.
                      Yup!

                      Comment


                      • #26
                        Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                        We hebben inderdaad wat te veel hooi op de vork genomen. We kampen namelijk ook met een tekort aan vrijwillige bloggers. Momenteel zijn we aan het onderhandelen met een andere website over fotografie. Hier kan ik helaas nog niet veel over kwijt.

                        Comment


                        • #27
                          Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                          Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
                          We hebben inderdaad wat te veel hooi op de vork genomen. We kampen namelijk ook met een tekort aan vrijwillige bloggers. Momenteel zijn we aan het onderhandelen met een andere website over fotografie. Hier kan ik helaas nog niet veel over kwijt.
                          Ik vind het ridderlijk dat je het toegeeft, maar als je het zelf beseft, had ik toch absoluut vermeden om de website al officieel online te brengen.

                          Momenteel is de website eigenlijk als een boek met een beschikbare cover maar lege bladzijden.
                          Mvg,David
                          [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

                          Comment


                          • #28
                            Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                            Tekst staat nu wél in de kaders in Safari maar het lettertype van de artikels vind ik verschrikkelijk lelijk...
                            Gebruik toch Arial oid. voor je inhoud, en geen Times (of wat het ook mag zijn)

                            Comment


                            • #29
                              Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Seppehazenbosch Bekijk bericht
                              Wij hebben de voorbije weken namelijk 4 uur daags aan PhotoPlay.be gewerkt. I
                              Dit had ik voor je ook wel willen bouwen in eenmalig 4 uurtjes... Mja, de aftrap is net geweest, ben benieuwd wat het over een week of twee is. Wordt een zware knoest om bezoekers te trekken en TE HOUDEN in het fotografiesegment waarbij er enkele zeer grote zijn.(ik noem geen namen *kuck*belgium*kuch*digital)


                              Gebruik toch Arial oid. voor je inhoud, en geen Times (of wat het ook mag zijn)
                              Verdana 11px is mijn voorkeur
                              Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                              My flickr My site

                              Comment


                              • #30
                                Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                                Oorspronkelijk geplaatst door tomklerks Bekijk bericht
                                Verdana 11px is mijn voorkeur
                                Of Verdana, maar Times (New roman?) is het standaard lettertype als je geen css geeft voor je fonts.
                                Naar mijn mening komt dat lettertype zeer onprofessioneel over, en dat houdt mij ook weg van de site.

                                Comment

                                Working...
                                X