Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PhotoPlay.be is zonet gestart!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

    Jullie hebben gelijk. Dat is het werk van onze webdesigner en ik heb hem gevraagd dit in orde te maken maar...dit is dus nog niet gebeurd

    Comment


    • #32
      Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

      Oorspronkelijk geplaatst door Pixations Bekijk bericht
      Ik kan je nu al voorspellen dat de website over een jaar niet meer zal bestaan.

      Oei, nog geen maand
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

      Comment


      • #33
        Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

        zoals verwacht.....
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #34
          Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

          tja, een site opzetten is niet moeilijk, maar hem levend houden is andere koek ... het vergt enorm veel tijd om een site van niets te starten en hem dan ook nog eens levend te houden.

          Initiatief was mooi ... uitvoering en opvolging daarentegen

          Het internet staat vol met dergelijke lijken tegenwoordig, vraag me wel af hoe je vier uur per dag aan een site kunt werken en dan nog niets life kunt houden ?

          Mark
          Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
          Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

          Comment


          • #35
            Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

            Hoi,

            Was idd een schip dat gedoemd was om te zinken, mss sneller dan verwacht maar naar de bodem ging het zowiezo gaan.

            Anderzijds die gasten kunnen toch maar proberen.
            Akkoord er zijn op internet per fotograaf waarschijnlijk 10 sites, beetjes zoals in België met café's per persoon
            Maar toch hebben ze het geprobeerd, en nu kunnen ze daaruit leren. Als je iets wil worden moet je proberen anders blijf je waar je bent.

            Is BelgiumDigital ook niet gestart met een idee om er iets van te maken? Waren er toen ook niet al veel fotoforums?
            En kijk, nog steeds online en in volle groei.

            Ik zeg, jammer dat het mislukt, leuk geprobeerd. Volgende keer langer brainstormen, veel rondvragen wat de mensen verwachten en een goed team samenrapen en wie weet lukt het wel.

            Grtz
            'Keep on Clicking'
            Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)

            Comment


            • #36
              Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

              Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
              Ik zeg, jammer dat het mislukt, leuk geprobeerd. Volgende keer langer brainstormen, veel rondvragen wat de mensen verwachten en een goed team samenrapen en wie weet lukt het wel.

              Grtz
              Vooral met dat team staat of valt alles, als mensen moeten meewerken aan iets willen ze allemaal mee op je kar springen in het begin, maar uiteindelijk moet je het meestal toch gewoon zelf doen spijtig genoeg.

              Ik heb begin dit jaar een nieuwe site opgezet, en door de juiste marketing en reklame heeft die in zijn eerste maand al de hosting kosten voor het hele jaar inclusief de domain name opgebracht , ben van 0 naar 400 bezoekers per dag gegaan op slechts 30 dagen, dat is niet slecht vind ik.

              Maar er zijn maar 24 uur in een dag, en dat is (voor mij toch) veel te weinig ... heb dringend vakantie nodig

              Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

              Comment


              • #37
                Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk bericht
                Is BelgiumDigital ook niet gestart met een idee om er iets van te maken? Waren er toen ook niet al veel fotoforums?
                Misschien, maar voor België was het bij mijn weten het enige, en in de Nederlandse taal een van de weinige.

                Anderzijds, internetzoeksites bvb bestonden al heel lang en toch heeft Google ze op korte tijd van de troon verstoten. Waarom ? Omdat ze zich wisten te onderscheiden van de rest door snelheid en eenvoud. Ze boden vanaf de eerste dag een meerwaarde aan en dàt (of een uniek concept) heb je nodig wil je een groot publiek lokken én behouden.

                photoplay.be had goede intenties maar verliet te snel de pitlane. De wagen stond al op het circuit maar er was nog geen chauffeur om het te besturen.
                Een mooie lege doos kan je immers niet verkopen, hoe mooi de verpakking ook is... er moet ook een inhoud zijn ...

                al doende leert men ...
                Mijn fotowebsite : www.filover.be

                Comment


                • #38
                  Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
                  Oei, nog geen maand
                  Ik wacht vol spanning op de aankondiging hier op BD dat de site gestopt is, liefst met veel uitroeptekens achter

                  G
                  fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
                  Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...

                  Comment


                  • #39
                    Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                    Seppe + co hebben het geprobeerd. Dat is al iets. Ik hoop dat ze wat geleerd hebben: content gaat boven al die technische issues, juist zoals in de fotografie...
                    -m-
                    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

                    Comment


                    • #40
                      Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                      En ze hadden net een frisse layout...

                      Comment


                      • #41
                        Re: PhotoPlay.be is zonet gestart!

                        Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk bericht
                        Ik wacht vol spanning op de aankondiging hier op BD dat de site gestopt is, liefst met veel uitroeptekens achter

                        G
                        Wat is dat nu voor een *** opmerking? Wie niet waagt niet wint zou ik zo zeggen!
                        http://photoprints.be Alle kortingen voor smartphoto, photobox, snapfish en andere onder 1 dak!
                        http://foto-actiecode.be

                        Comment

                        Working...
                        X