Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vraagje voor de pro's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: vraagje voor de pro's

En dat die fotograaf zijn achtergrond, camera en belichting al klaar heeft op voorhand zou dat dan betekenen dat hij minder moet vragen? De tijd die hij erin stak is net hetzelfde. Ik had graag je reactie geweten als hij alles had gedaan waar jullie bij stonden te schilderen. Je had dan wel geweten hoeveel tijd hij erin stak, maar was waarschijnlijk nooit meer terug gegaan "want je moest veel te lang wachten voor hij klaar was". Hij is goed voorbereid waardoor jullie minder lang moeten wachten. Hij mag hiervoor wat mij betreft dus zelfs meer vragen... Ik neem me altijd voor niet in te gaan op zulke topics maar kan het niet laten...

Die 200 euro is zijn brutoloon en dat vergeten velen altijd. Dat veel amateurs het voor minder willen doen is een feit. "Het is een hobby, ik hoef er niks aan te verdienen". Hoeveel mensen hier doen hun job graag? Hoeveel mensen hier zeggen daarentegen tegen hun werkgever "ik hoef mijn loon niet deze maand, ik vond het leuk om te doen"...
    www.135mm.be
    @135mm_leuven
    info@135mm.be

Comment

Er mag van mij een slotje op, het wordt voor de zoveelste keer een discussie over amateur vs pro. Mijn vraag is beantwoord, en we hebben ondertussen een oplossing gevonden - en voor weer iemand uit zijn sloffen schiet, bij een andere lokale fotograaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk bericht
        Blijkbaar wel. Gemakkelijk verdiend. Ik moet er harder voor werken...
        Het gras is àltijd groener aan de overkant, tot je in zijn schoenen zou staan.

Ik weet fotografen die 150 euro rekenen. Daarvoor krijg je 24 contactafdrukken waaruit je 6 fotootjes mag kiezen van 10x15cm, niks ingekaderd, gewoon in een foto-envelopje geleverd. Alle bijbestellingen, vergrotingen en inkaderingen worden extra aangerekend.

Mvg,
        Frederic

Comment

Working...
        X