Dan hier mijn vraag nogmaals. Aangezien deze in een andere categorie is vewijderd. Ik wil me bezig gaan houden met concertfotografie. Maar zonder passen en dergelijke kom je bijna nooit binnen. Nu heb ik al tehoren gekregen dat je bij gratis concerten/festivals bijna altijd mag fotograferen. Ik wil dolgraag veel leren en oeffenen maar geen idee hoe en waar te beginnen. Hoop dat deze nu in de juiste categorie staat en kan blijven staan. Alle hulp en tips uiteraard welkom.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
concert fotografie
Collapse
X
-
-
Re: concert fotografie
Zoek eens naar lokale festivals en concerten in je buurt, in jeugdhuizen enz enz.
Daar kan je zonder problemen ervaring opdoen. het licht zal daar trouwens nooit fameus zijn en dat is echt een uitdaging en daar leer je het meeste van.
HansLast edited by CH Photography; 23 april 2009, 08:51.Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt
-
Re: concert fotografie
Oorspronkelijk geplaatst door mental-marco Bekijk berichtIk wil me bezig gaan houden met concertfotografie. Maar zonder passen en dergelijke kom je bijna nooit binnen. Nu heb ik al tehoren gekregen dat je bij gratis concerten/festivals bijna altijd mag fotograferen.
Je kan altijd eens informeren of er niemand heeft afgezegd ofzo, de workshop is pas op 8 augustus.
Comment
Comment