Re: Forumnormen hier ontopic onderwerp
Beste Franciskine, BD wordt (even op internet ongepast schreeuwen) NIET gemodereerd. Op een gemodereerd forum worden de berichten eerst door de moderator gelezen en bij goedkeuring door hem, geplaatst op het forum. Te moeilijk om uit te voeren? Geen probleem voor mij, maar noem jezelf dan ook geen moderator. Op BD kan een niet passend bericht toch verschijnen en door een aantal mensen gelezen worden. Vervolgens grijpt "moderator" in en wordt het bericht verwijderd, zodoende onleesbaar voor de volgende, uitgezonderd de eerdere reacties zodat deze volgende op zijn honger blijft zitten en niet weet waarover het gaat.
Met deze reactie van mij is niets persoonlijk bedoeld naar wie of welke "mod" dan ook, maar ik kreeg hier de kans om toch even mijn gedacht te uiten. Om het in voetbaltermen te zeggen: "Een inkoppertje."
Mvg.
Robert
Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine
Bekijk bericht
Met deze reactie van mij is niets persoonlijk bedoeld naar wie of welke "mod" dan ook, maar ik kreeg hier de kans om toch even mijn gedacht te uiten. Om het in voetbaltermen te zeggen: "Een inkoppertje."
Mvg.
Robert
Comment