Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel knappe fotos met veel kleurtjes en contratsten en kinderen zijn altijd en overal een prachtig onderwerp, spontaan niet gemaakt zoals zoveel fotos die we hier zien.
Groetjes
Spogy
Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.
Die nummer drie is werkelijk een prachtig opgebouwd beeld. Die piramidevormige groep kinderen en de opening tussen de begroeiing net achter de 'top'...
Dat is een wereldfoto Henri, mijn complimenten voor je scherp oog!
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
De 'zogenaamde' belichtingsfoutjes storen mij niet het is de impressie van het moment dat telt.
Eigenlijk zou er onder de fotografen een nieuw ras impressionisten moeten onstaan die meer oog hebben voor de essentie van een beeld dan voor de techniek, tja Monet, Manet, Renoir en nog enkele anderen hadden het ook niet gemakkleijk in hun tijd.
Groetjes
Spogy
Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.
De 'zogenaamde' belichtingsfoutjes storen mij niet het is de impressie van het moment dat telt.
Eigenlijk zou er onder de fotografen een nieuw ras impressionisten moeten onstaan die meer oog hebben voor de essentie van een beeld dan voor de techniek, tja Monet, Manet, Renoir en nog enkele anderen hadden het ook niet gemakkleijk in hun tijd.
Groetjes
Spogy
Voel me zeer gevleid met de term "impressionist". Dank jewel.
Kan jij misschien in mijn hart kijken?
Ook oprechte dank aan alle bezoekers voor hun beoordeling.
hmmmm... Afrika .... Heb zelf 2 jaar in kenia gewoond ! En veeeeeeeeel foto s gemaakt ! Zal u zeggen dat het niet simpel is met die zon om geen overdreven wit te verkrijgen ! Witbalans .... vergeet het , heb het ook geprobeerd ! UV lens .... helpt ietsje maar doet nu ook geen wonderen. Poleroid lens..... verlies je veel van je kleuren mee... oplossing.. GEEN!
Heb ook vanalles uitgeprobeerd. Maar je kan wel je zoeklens richten in de hemel... past je toestel zich daar aan ! En dat hielp ook wel een beetje -)))
Beste is gewoon foto s maken tussen 6 en 8 uur s morgens en tussen 16 en 18 uur s namiddags ! M.a.w. voor en na dat de zon helemaal boven uwe koppeke staat.
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Die nummer drie is werkelijk een prachtig opgebouwd beeld. Die piramidevormige groep kinderen en de opening tussen de begroeiing net achter de 'top'...
Dat is een wereldfoto Henri, mijn complimenten voor je scherp oog!
Comment