Re: Online kopen? Hou je ogen open!
Zover bekend zijn er geen klanten of leveranciers als schuldeisers.
Het is wel frappant dat bij alle andere falingen van hun "collega's" de
klanten en de leveranciers de dupe waren en onder meer op dit forum al een
halfjaar voorafgaand berichten opdoken over klanten die forse bedragen
overmaakten en hun bestelde goederen nooit zagen. En de website waar we
het over hebben TopFoto.be is sinds jaar en dag in de lucht.
En over garantie doe ze daar niet moeilijk. Ze hebben een eigen
reparatiedienst die ook voor derden herstellingen uitvoert en zelfs mijn
Nikon lens gekocht op de lenzendag bij Corne werd zonder problemen hersteld onder waarborg. Enkel Sigma en Leica sturen ze naar de leverancier terug dat doen ze niet zelf.
En een Lowepro tas gekocht in Nederland waarvan de rits het na twee en een
halfjaar kapot was werd onder waarborg via hun leverancier vervangen.
Zover bekend zijn er geen klanten of leveranciers als schuldeisers.
Het is wel frappant dat bij alle andere falingen van hun "collega's" de
klanten en de leveranciers de dupe waren en onder meer op dit forum al een
halfjaar voorafgaand berichten opdoken over klanten die forse bedragen
overmaakten en hun bestelde goederen nooit zagen. En de website waar we
het over hebben TopFoto.be is sinds jaar en dag in de lucht.
En over garantie doe ze daar niet moeilijk. Ze hebben een eigen
reparatiedienst die ook voor derden herstellingen uitvoert en zelfs mijn
Nikon lens gekocht op de lenzendag bij Corne werd zonder problemen hersteld onder waarborg. Enkel Sigma en Leica sturen ze naar de leverancier terug dat doen ze niet zelf.
En een Lowepro tas gekocht in Nederland waarvan de rits het na twee en een
halfjaar kapot was werd onder waarborg via hun leverancier vervangen.

Comment