Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Online kopen? Hou je ogen open!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Online kopen? Hou je ogen open!

Oorspronkelijk geplaatst door Basketfan Bekijk bericht
    Winkel noemt sinds...nu cinteff bvba topfoto Belgium; met een adres in Putte en een in Eupen (staat zo toch op mijn facttur van januari). Is dus voor mijn garantie in orde want geheugenkaart is failliet
    Tja, IEMAND is hier dus wel de dupe van hé. Anders ga je niet failliet . Voor mij stinkt dat .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door valentina Bekijk bericht
      Ik koop inderdaad liever bij iemand waar ik niets van weet dan bij iemand waarvan zwart op wit staat dat hij failliet is. Mag het?
      TopFoto bvba is NIET failliet! Mensen die nu iets kopen doen dit bij TopFoto bvba en niet bij Geheugenkaart. U koopt maar waar u wil maar ik ben daar NOOIT in het zak gezet en op andere plaatsen wel.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
        Zoals daar zijn... ?
        Bij die dat heilig verklaard worden en blijkbaar altijd beter zijn.
        Ik ga hier geen namen vernoemen als daar nog geen uitspraak van gedaan is of ik krijg weer dreigmails van de ene of de andere als die hier komt lezen.
        Over wie het gaat wijst zichzelf binnenkort wel uit.
        Tja, IEMAND is hier dus wel de dupe van hé. Anders ga je niet failliet . Voor mij stinkt dat .
        Wat heb jij dan het liefst ... iemand waarvan zijn zaak failliet verklaard wordt en zijn klanten laat stikken of ene dat herbegint en zijn klanten uit het verleden verder helpt? Er is altijd iemand de pineut maar in dit geval niet de klant.
        Er zijn er die (nog) niet failliet zijn maar de klanten veel meer in het zak zetten dan hier.
        Last edited by VerSeg; 3 april 2009, 00:12.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Zolang de navigatie van de site van Geheugenkaart/topfoto irritant blijft knipperen in Firefox bestel ik er niets, nah!

Btw, op amazon.co.uk zijn de kaartjes een stuk goedkoper ...
          www.fotofolio.be

Comment

zeg wat je wil, maar die kerel doet wel aan grijze import. Ik heb er een jaar of twee geleden een flash gekocht en dat was overduidelijk geen Benelux, laat staan Belgisch model. Hij heeft goeie prijzen, dat wel, maar je moet hem hier nu ook niet op een voetstukje gaan plaatsen. Nu, zolang ie de garantie netjes afhandelt is dat ok voor mij, maar hij zou de grijswaarde van zijn produkten wel mogen vermelden.

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Tot nu toe nog nooit geweten dat iemand hier zijn geld kwijt was bij de vermelde winkel die er alles voor doet opdat de klant er niks van merkt maar wel de garanties en zo blijft verzorgen voor zijn klanten uit het verleden.

Ja ... koop dan gewoon bij een ander waar je niets van weet maar waar er achter de rug om een hoop rechtzaken tegen lopen wegens gefoeffel met BTW, grijze import, overtreding van allerlei wetgevingen en dergelijke ...
            Moraal van het verhaal ... denk niet altijd dat je beter af bent bij een ander waarvan "jij" denkt dat het beter is.
            Jeroen || OM-D EM-5

Comment

Mijn D700 (nochtans zéér goeie prijs, de laagste hier in de Benelux) komt van Nikon Nederland en heeft zo'n prachtig klein geel wit garantiepapiertje!

Comment

Ik heb er recent nog dingen gekocht en oudere stukken defect gehad.
                Tot hier toe steeds correct geholpen, geen klachten.

Comment

Onrustwekkend hoe velen vertrouwen hebben in iemand die gewoon één van zijn zaken (identiek adres, ander BTW nummer) laat failliet verklaren om van een deel van zijn schuldeisers vanaf te zijn. Blijkbaar stoort niemand zich aan de ethiek van deze handelswijze .

Comment

Onrustwekkend hoe velen vertrouwen hebben in iemand die gewoon één van zijn zaken (identiek adres, ander BTW nummer) laat failliet verklaren om van een deel van zijn schuldeisers vanaf te zijn. Blijkbaar stoort niemand zich aan de ethiek van deze handelswijze .
                    Ik wel maar ik heb nooit een hoge pet op gehad van deze figuur. Leedvermaak v.w.b. Corne, 'lenen' van de URL van en parasiteren op een hier goed bekendstaande concurrent uit een buurland, ... do I need to say more?

Comment

Graag een bewijs van deze uitspraak . . . iemand beschuldigen is natuurlijk altijd heel gemakkelijk. Wie zegt dat zoiets gebeurt om van schuldeisers af te zijn? Het kan ook een heel andere reden hebben.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                        Graag een bewijs van deze uitspraak . . . iemand beschuldigen is natuurlijk altijd heel gemakkelijk. Wie zegt dat zoiets gebeurt om van schuldeisers af te zijn? Het kan ook een heel andere reden hebben.
                        Failliet gaan doe je als je je rekeningen/schuldeisers niet maar kan betalen, dat is per definitie zo. Kan jij een andere reden om failliet te gaan misschien?

Ondernemen begint bij KVK. Wij informeren en helpen alle ondernemers. Alles wat je wilt weten over een bedrijf starten, financiering, innovatie en veel meer. Informatie en advies van de overheid voor ondernemers.
                        Last edited by hvr_oosterzele; 3 april 2009, 21:42.

Comment

Zie pm
                          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                            Sorry, maar ik heb nog nooit iemand failliet weten gaan die al zijn schuldeisers betaalt.
                            Het is pas als je je schulden niet betaalt (en ik laat in het midden of het hier een kwestie is van niet kunnen of niet willen) dat je failliet wordt verklaard.
                            Het kan goed zijn dat hij zijn cliënteel goed "verzorgt", maar als je je leveranciers niet betaalt, dan kan je je cliënteel ook niet blijven dienen.
                            Het kan zelfs zijn dat hij zijn leveranciers betaalt, maar wie zijn dan de schuldeisers die aan de basis liggen van het faillissement? Het meest voorkomend zijn dan de RSZ, BTW, Fiscus. Is dat dan minder "erg", of minder "on-ethisch" ?
                            Iedereen mag er het zijn van denken, dus ik ook het mijne .
                            Jan Akkermans
                            (BD1097BE)
                            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jedec Bekijk bericht
                              zeg wat je wil, maar die kerel doet wel aan grijze import. Ik heb er een jaar of twee geleden een flash gekocht en dat was overduidelijk geen Benelux, laat staan Belgisch model. Hij heeft goeie prijzen, dat wel, maar je moet hem hier nu ook niet op een voetstukje gaan plaatsen. Nu, zolang ie de garantie netjes afhandelt is dat ok voor mij, maar hij zou de grijswaarde van zijn produkten wel mogen vermelden.
                              Heb je toen ook gelezen wat je bestelde? Bij heel veel producten staat letterlijk bij welke talen van handleidingen meegeleverd worden ... wil je het nog beter uitgelegd zien?
                              Er zijn er trouwens ook die aan grijze import doen zonder iets te vermelden.
                              Maar zoals je zelf al schreef ... zolang ze de garantie verzorgen heb je er niet veel last van.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jan Akkermans Bekijk bericht
                                Het kan goed zijn dat hij zijn cliënteel goed "verzorgt", maar als je je leveranciers niet betaalt, dan kan je je cliënteel ook niet blijven dienen.
                                Het kan zelfs zijn dat hij zijn leveranciers betaalt, maar wie zijn dan de schuldeisers die aan de basis liggen van het faillissement? Het meest voorkomend zijn dan de RSZ, BTW, Fiscus. Is dat dan minder "erg", of minder "on-ethisch" ?
                                Failliet gaan is nooit een goed teken maar is iedereen dan zo naïef om te denken dat de goedkoopste winkels die onder de gangbare prijs verkopen alles tot op de punt correct doen?
                                De goedkoopste loodgieter of schilder is meestal ook die dat de helft in het zwart doet ... als hij gepakt wordt kan hij anders even snel failliet zijn als dat hij u goedkoop gediend heeft.
                                Het zijn ook wel de klanten die handelaars dwingen zaken te doen die niet 100% deugen door steeds de laatste cent er af te zuigen.
                                Nu alleen hopen dat het betert (na zoveel keer) maar da's ook een goede vraag zeker?
                                Last edited by VerSeg; 4 april 2009, 02:58.
                                Canon EOS Digital
                                BD0479BE

Comment

Working...
                                X