Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

No offence but ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    0,28 seconds

    Comment


    • #17
      Begin mij toch vragen te stellen omtrent de servers van telenet ... De meeste onder ons surfen via Telenet. Momenteel geraak ik niet op http://breedband.telenet.be/. Kan ook webmail niet consulteren.

      Andere sites zijn zonder probleem toegankelijk ...
      http://www.ruve.be

      Comment


      • #18
        Originally posted by jantjeb
        en geef toe als in 't café 100 mensen staan gaat de bediening ook ietsje trager....
        Ik moet Mic daarin gelijk geven, en laten we er ook iets positiefs uithalen, de wereld wordt al zo opgejaagd. Enkele jaren geleden zaten we met z'n allen te wachten tot er verbinding was, nu willen we alsmaar vlugger en sneller.....

        Groetjes, JantjeB.
        Tuurlijk, maar het is maar de vraag of jij nog vaak in die café zou komen als der altijd 100 mensen staan te wachten op die éne cafébaas.

        En als je dan nog dorst hebt ook, wil je snel geholpen worden




        Hombre

        Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

        Comment


        • #19
          Hallo hombre,

          Jouw vergelijking gaat ook niet op hé ...
          Je zegt van ALTIJD te moeten wachten, en da's dus hier zeker niet het geval.
          Er zijn momenten dat het soms wat trager gaat, maar da's dan ook alles .

          Jaja

          Originally posted by Hombre
          Originally posted by jantjeb
          en geef toe als in 't café 100 mensen staan gaat de bediening ook ietsje trager....
          Ik moet Mic daarin gelijk geven, en laten we er ook iets positiefs uithalen, de wereld wordt al zo opgejaagd. Enkele jaren geleden zaten we met z'n allen te wachten tot er verbinding was, nu willen we alsmaar vlugger en sneller.....

          Groetjes, JantjeB.
          Tuurlijk, maar het is maar de vraag of jij nog vaak in die café zou komen als der altijd 100 mensen staan te wachten op die éne cafébaas.

          En als je dan nog dorst hebt ook, wil je snel geholpen worden





          Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
          Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

          Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

          Comment


          • #20
            Originally posted by Hombre
            Originally posted by jantjeb
            en geef toe als in 't café 100 mensen staan gaat de bediening ook ietsje trager....
            Ik moet Mic daarin gelijk geven, en laten we er ook iets positiefs uithalen, de wereld wordt al zo opgejaagd. Enkele jaren geleden zaten we met z'n allen te wachten tot er verbinding was, nu willen we alsmaar vlugger en sneller.....

            Groetjes, JantjeB.
            Tuurlijk, maar het is maar de vraag of jij nog vaak in die café zou komen als der altijd 100 mensen staan te wachten op die éne cafébaas.

            En als je dan nog dorst hebt ook, wil je snel geholpen worden





            Als daar altijd 100 mensen staan.... is 't een goed café.... Da's duidelijk.

            Comment


            • #21
              Originally posted by r_caius
              Begin mij toch vragen te stellen omtrent de servers van telenet ... De meeste onder ons surfen via Telenet. Momenteel geraak ik niet op http://breedband.telenet.be/. Kan ook webmail niet consulteren.

              Andere sites zijn zonder probleem toegankelijk ...

              OwOowooow, de meeste onder ons surfen via Telenet?????
              Dat was vroeger zo... maar nu stappen de meeste wel over naar ADSL.
              dus dat het alleen bij Telenet traag gaat???? ADSL gaat ook (soms) traag.

              Comment


              • #22
                Begin mij toch vragen te stellen omtrent de servers van telenet ... De meeste onder ons surfen via Telenet. Momenteel geraak ik niet op http://breedband.telenet.be/. Kan ook webmail niet consulteren.

                hier een ADSL gebruiker en ik kan u zeggen dat het ook niet alles is, overlaatst was men webruimte ook niet meer beschikbaar, er is een tijd geleden dat het altijd wat met hun webruimte was, ook met hun mailservers zijn er af en toe problemen enz...
                Ik wou dan op mijn beurt overstappen naar telenet maar daar hoor je ook klachten dus heb ik het maar zo gelaten
                visit my website : http://www.freewallpapersite.com

                Comment


                • #23
                  aaach, iedereen klaagt he? Terwijl we nu zo snel surfen.
                  Denk eens aan 10 jaar geleden toen we nog aan 28k surften... Toen kloegen we ook.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mic
                    aaach, iedereen klaagt he? Terwijl we nu zo snel surfen.
                    Denk eens aan 10 jaar geleden toen we nog aan 28k surften... Toen kloegen we ook.
                    "kloegen" LOL mic.

                    maar ehhh 10 jaar geleden aan 28k......
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                    Comment


                    • #25
                      Even replyen :

                      1) ik ondervind dit fenomeen evenzeer als er bv maar 5 users online zijn.

                      2) het gaat niet over foto's, maar echt over requests naar de server.

                      3) Ik heb het overal, niet alleen via een Telenet netwerk, ook via een Leased line (fiber) en via ADSL

                      4) het is een fluctuerend fenomeen, soms is de respons v.d. server snel en dan weer traag terwijk ik een 3-tal maanden geleden onder de indruk was van de snelheid, ervaar ik die nu geheel anders.

                      Jaja, als tip, ik weet natuurlijk niet hoe jullie setup is, en ik wil me er zeker niet mee gaan moeien maar er zijn vele factoren die een rol kunnen spelen. Ik 'ervaar' het gewoon anders, zoals in de topic header, het is geen verwijt enkel een mededeling en gevoel. HEt is en blijft een hobby, ik krijg er zeker geen stress van hoor

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Phille
                        Even replyen :
                        1) ik ondervind dit fenomeen evenzeer als er bv maar 5 users online zijn.
                        2) het gaat niet over foto's, maar echt over requests naar de server.
                        3) Ik heb het overal, niet alleen via een Telenet netwerk, ook via een Leased line (fiber) en via ADSL
                        4) het is een fluctuerend fenomeen, soms is de respons v.d. server snel en dan weer traag terwijk ik een 3-tal maanden geleden onder de indruk was van de snelheid, ervaar ik die nu geheel anders.
                        Jaja, als tip, ik weet natuurlijk niet hoe jullie setup is, en ik wil me er zeker niet mee gaan moeien maar er zijn vele factoren die een rol kunnen spelen. Ik 'ervaar' het gewoon anders, zoals in de topic header, het is geen verwijt enkel een mededeling en gevoel. HEt is en blijft een hobby, ik krijg er zeker geen stress van hoor
                        Gisteren waren er inderdaad problemen met de users.pandora sites. Maar voor de rest moet ik Phille gelijk geven. Het gaat soms heeeel traag. Waarschijnlijk omdat ik sneller gewoon ben.

                        Comment


                        • #27
                          Sorry boys & girls,

                          Het gaat hem NIET om pics die op andere sites moeten worden opgehaald, en het gaat hem OOK NIET om problemen met specifieke ISPs.

                          Phille heeft echt wel gelijk hoor.

                          Ik merk het ook. Normaal gezien gaat het bij mij uiterst snel (internetverbinding hier op het werk gaat rechtstreeks naar ISP met vele ADSL lijnen), maar sinds een kleine week merk ik daar verandering in; het gaat soms ineens veel trager.

                          En heel raar: het gebeurt op zeer uiteenlopende tijdstippen.

                          Vanmorgen ging ik naar de pagina met het "beoordeel mijn foto" forum (dus een page zonder pics!)...

                          Dit is mijn responstijd:



                          En dit nochtans op een tijdstip dat het rustig is:



                          Screenshots zijn genomen om 9h32...
                          http://www.theafricabug.com

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Jochen
                            En dit nochtans op een tijdstip dat het rustig is:



                            Screenshots zijn genomen om 9h32...

                            Het aantal visitors on-line, is dit het aantal mensen dat zich ingelogd heeft of echt de hoeveelheid mensen die de site bekijken?
                            Dat zou al veel verklaren...

                            Tom
                            --Canon PS A40--
                            --BD0180BE--

                            Comment


                            • #29
                              Hallo dentomme,

                              "Visitors online" zijn het aantal mensen dat effectief in het forum zijn op dat moment.

                              Jaja

                              Originally posted by dentomme
                              Originally posted by Jochen
                              En dit nochtans op een tijdstip dat het rustig is:



                              Screenshots zijn genomen om 9h32...

                              Het aantal visitors on-line, is dit het aantal mensen dat zich ingelogd heeft of echt de hoeveelheid mensen die de site bekijken?
                              Dat zou al veel verklaren...

                              Tom
                              Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                              Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                              Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                              Comment


                              • #30
                                Ah mja dan zal het wel aan de andere servergebruikers liggen he , ik heb er af en toe last van, ik probeer 5 minuutjes later gewoon opnieuw...

                                nu gaat alles snel:


                                Tom
                                --Canon PS A40--
                                --BD0180BE--

                                Comment

                                Working...
                                X