Ik zie de laatste tijd alsmaar meer posts op showcase waar men buiten een klein verschil in bewerking of inhoud twee of drie nagenoeg exact dezelfde foto's upload. Blijkbaar zijn meerdere fotografen van mening dat wanneer je twee of drie foto's tegelijkertijd upload er altijd wel ééntje is wat beter is dan de anderen en dat je ongeacht de waarde van de andere foto's altijd wel een goeie kritiek krijgt. Dit wil volgens mij alleen maar zeggen dat degene die de foto's plaatst niet zeker is van de waarde van zijn eigen werkjes. Showcase is toch een onderdeel waar je alleen het beste werk van jezelf laat zien......of een foto waar je zelf erg uitermate fier op bent. Zou het dan niet beter zijn om de stortvloed aan foto's in Showcase te beperken.... waardoor je als fotograaf geneigd bent om wat langer na te denken over de INHOUD en COMPOSITIE van je geplaatste werk. Ik persoonlijk kan het niet bevatten dat je haast alle dagen twee of drie foto's plaatst waarop je uitermate fier bent.
Ook de comments op deze stortvloed van foto's beginnen erg vlak en zonder inhoud te zijn....zo vlak dat je makkelijk via copy en paste elke foto kunt beoordelen zonder dat het iemand opvalt.
Ik hoor hier graag de meningen van anderen....dus laat maar horen.
Ook de comments op deze stortvloed van foto's beginnen erg vlak en zonder inhoud te zijn....zo vlak dat je makkelijk via copy en paste elke foto kunt beoordelen zonder dat het iemand opvalt.
Ik hoor hier graag de meningen van anderen....dus laat maar horen.
Comment