Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
woww.. super topic.. meer van dit ... oops.. pis net over me voet heen
Damn.... wat een rot topic... Je jaagt mijn fans weg
Maar idd. Gelijk heb je. Gelukkig durf ik ook nog wel eens tegen de wind in te pissen en hebben we daar altijd nog een klein lettertype en dat mooie bloos icoontje voor
Maar denk dat je het gedrag van mensen toch niet kunt veranderen en ook het begrijpen van mensen zal altijd moeilijk blijven.
Ik zie laatste weken pareltjes van plaatjes voorbijkomen waar ik zelf alleen maar van kan dromen, en dan zie ik; .. 5... 6 reacties staan.
We zullen wel zien hoe het jaar verpist wordt, maar hoe je ook pist.. als je maar niet over de rand zeikt
Er is al heel wat afgepist op BD, dat is een feit, ik zal daar zelf niet rap aan mee doen, maar ik erger mij nog meer aan foto's die in showcase staan die eigenlijk in fotobeoordeling of zelfs de beginnershoek thuis horen.
Waarschijnlijk worden die ook maar daar geplaatst omdat er in fotobeoordeling te weinig beoordeeldingen gegeven worden ...
Life can only be understood backwards, but it must be lived forwards
Er is al heel wat afgepist op BD, dat is een feit, ik zal daar zelf niet rap aan mee doen, maar ik erger mij nog meer aan foto's die in showcase staan die eigenlijk in fotobeoordeling of zelfs de beginnershoek thuis horen.
Waarschijnlijk worden die ook maar daar geplaatst omdat er in fotobeoordeling te weinig beoordeeldingen gegeven worden ...
Mijn fotokes plaats ik ook altijd in SC omdat IK denk dat dit een mooie foto is
En ik denk dat de meeste zo redeneren
Schaf die rubrieken zoals fotobeoordeling en begginershoek af en zet alles is SC
Zo gaat er mss meer reactie gegeven worden op die slechtere foto's
Enkel moet de fotograaf ook tegen een stootje kunnen en aanvaarden als er negatieve kritiek gegeven wordt.
Er wordt was afgepist op BD zeg...evenals pixelgeneuk, merkenvoorkeur, horizonpolitie en scherptegezever...Vind ik net zo'n gepis of gezeik(is nou eens echt op zijn 'Hollands') ... Je vindt een plaat mooi, goed, lelijk, of weet ik veel...Mijn voornemen voor 2009? Me er helemaal niets van aantrekken en gewoon mijn eigen ding doen.. ik ga liever foto's maken.....
Vlaams of Nederlands...zeiken is het juiste woord.
Ik heb sterk de de indruk dat je hier om reacties los te krijgen een beetje dwars moet liggen of lichtjes op iemands ( overgevoelige) tenen trappen. Voor je het zelf beseft heb je dan een hoop reacties.
Ik kan begrijpen dat als je de moeite doet om je werk te posten en je daar amper reactie op krijgt je snel ontmoedigd wordt. Het is natuurlijk veel eenvoudiger om in petit commité schouderklopjes uit te delen.
Beauty is in the eye of the beholder
a77 en veel andere dingen, vooral goesting..
Ik heb sterk de de indruk dat je hier om reacties los te krijgen een beetje dwars moet liggen of lichtjes op iemands ( overgevoelige) tenen trappen. Voor je het zelf beseft heb je dan een hoop reacties.
Die lange teentjes zijn er in overvloed En als zoiemand dan reageert en je gaat er op in dan zijn er altijd wel "vriendjes" die mee gaan zeiken....
De ouwe meuk komt voor elkaar op hoor, terecht of niet, door dik en dun
Een blog waar je niet voor 99% positief op reageert lijkt me een blog dat niet echt de moeite is om te volgen.
Als men niet meer reageert op zo'n blog omdat het weer een zoveelste positive reactie zou zijn, dan zou het stil worden in de blogwereld, hetzelfde voor de fora.
En zonder enige reacties, is het dan nog de moeite om een blog open te houden?
"pissers" plaatsen overal "o, zo mooi" of "aaah" of oooh"
in de hoop diezelfde reacties ook op hun topics te krijgen.
"zeikers" gaan overal venijn gaat spuiten en onterecht
topics gaan afbreken of ongepaste/snijdende comments geven.
"pissers" zijn dus NIET hetzelfde als "zeikers". (eigenlijk bijna elkaars tegengestelde).
dus opletten met de VL/NL vertalingen hé! (denk maar aan "poepen").
Er wordt was afgepist op BD zeg...evenals pixelgeneuk, merkenvoorkeur, horizonpolitie en scherptegezever...Vind ik net zo'n gepis of gezeik(is nou eens echt op zijn 'Hollands') ... Je vindt een plaat mooi, goed, lelijk, of weet ik veel...Mijn voornemen voor 2009? Me er helemaal niets van aantrekken en gewoon mijn eigen ding doen.. ik ga liever foto's maken.....
Ge hebt groot gelijk ..Is het warm tegen uw benen???
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment