Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pas lid geworden van het forum

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

hey ron, ik hang hier al rond sinds zomer 2001, dus je bent gewaarschuwd, BD is verslavend -> dus veel fun en heel leerzaam.

welkom !
    ToM.___ //Fuji s602.
    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
    It goes to 11 you know? 1 louder.

Comment

Originally posted by huyaa
      Bedankt iedereen voor het hartelijke welkom!

Voor Girly de stadsgenote: ik woon in de mandellaan

Euh, je hebt het niet goed begrepen huyaa ... Girly is van Nederland, maar is samen met iemand uit Roeselare, en die iemand ben ik ... We wonen in Gent
      Welkom op BD en laat maar zien die foto's ... je leert hier ontzettend veel bij, en je zal jezelf wel zien evolueren in de loop der tijd ... don't worry
      Sam greetzzzzzzz U
      -------------------------------------------
      Never apologize for showing feeling.
      When you do so, you apologize for the truth.
      -------------------------------------------
      Canon Stuff

Comment

Hallo Huyaa,welkom op BD.
        Ik lees dat je in de kazerne te Ieper werkt,al lang ?
        Heb daar mijn legerdienst gedaan.
        Ik ben van Vlamertinge,bij Ieper.
        Canon 7D + Canon 350d + 70-200/f4.0LUSM + 17-40/f4.0LUSM
        Nikon Coolpix 775 en cp 5700

Comment

Hmm Ieper, Kw Lemahieu, Kemmelseweg 5... waar is de tijd. Ik heb er nog gezeten van 97-99 als pelotonscommandant bij de 10CieTpt, mooie tijd...
          Canon 6D

Comment

Comment

Ook namens mij van harte welkom bij BD. Ik ben Hans , 40 jaar , beveiligingsbeambte van beroep en sinds een maand ook lid van BD. Het is hier een gezellige en vooral leerzame boel

Ook ik heb al in die maand al een hoop opgestoken over de digitale fotografie..

En inderdaad , zoals Tom314 al schreef , het is inderdaad verslavend

Veel plezier op BD !!!!
              Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
              Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

Aan Sammeke: Sorry, had verkeerd begrepen, dacht dat het andersom was.

Aan Gtr: Misschien heb ik je wel gekend? Ik loop daar 's nachts rond met de honden.

Aan Tom Bombadil: Dan moet ik je daar nog gezien hebben? De compagnie is ondertussen opgedoekt maar dat wist je vast al.

Was vandaag bij Kamera-Express in Rotterdam, het was er ontzettend druk en helaas een hoop spullen die ik moest hebben waren niet meer in stock. Maar toch een mooie Delsey Pro bag op de kop kunnen tikken, vond het te prijzig maar het vrouwtje was in een goeie bui en dus...

Iedereen nog een prettig weekend, ga vroeg slapen want morgen heb ik weer 24 uur dienst :-( Goede kant van de zaak is dat ik morgennacht effen die handleiding van m'n camera ten gronde ga uitspitten! En dank zij het forum heb ik toch op een makkelijke manier een nederlandse handleiding kunnen bestellen bij Canon.

Groetjes nog aan iedereen. Ron http://users.pandora.be/grey

Comment

Langzaamaan gaan alle Belgen onze mooie nederlandse vrouwen veroveren, laat er voor ons ook een paar over!!
                  (geintje natuurlijk he, voordat ik allerlei boze reacties krijg)
                  Verstandige keuze die G3, voor mij is hij al onmisbaar geworden, geweldige camera.
                  Groeten Sambal.
                  Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Working...
                  X