Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Originally posted by huyaa
Bedankt iedereen voor het hartelijke welkom!
Voor Girly de stadsgenote: ik woon in de mandellaan
Euh, je hebt het niet goed begrepen huyaa ... Girly is van Nederland, maar is samen met iemand uit Roeselare, en die iemand ben ik ... We wonen in Gent
Welkom op BD en laat maar zien die foto's ... je leert hier ontzettend veel bij, en je zal jezelf wel zien evolueren in de loop der tijd ... don't worry
Sam greetzzzzzzz U
------------------------------------------- Never apologize for showing feeling. When you do so, you apologize for the truth.
------------------------------------------- Canon Stuff
Ook namens mij van harte welkom bij BD. Ik ben Hans , 40 jaar , beveiligingsbeambte van beroep en sinds een maand ook lid van BD. Het is hier een gezellige en vooral leerzame boel
Ook ik heb al in die maand al een hoop opgestoken over de digitale fotografie..
En inderdaad , zoals Tom314 al schreef , het is inderdaad verslavend
Aan Sammeke: Sorry, had verkeerd begrepen, dacht dat het andersom was.
Aan Gtr: Misschien heb ik je wel gekend? Ik loop daar 's nachts rond met de honden.
Aan Tom Bombadil: Dan moet ik je daar nog gezien hebben? De compagnie is ondertussen opgedoekt maar dat wist je vast al.
Was vandaag bij Kamera-Express in Rotterdam, het was er ontzettend druk en helaas een hoop spullen die ik moest hebben waren niet meer in stock. Maar toch een mooie Delsey Pro bag op de kop kunnen tikken, vond het te prijzig maar het vrouwtje was in een goeie bui en dus...
Iedereen nog een prettig weekend, ga vroeg slapen want morgen heb ik weer 24 uur dienst :-( Goede kant van de zaak is dat ik morgennacht effen die handleiding van m'n camera ten gronde ga uitspitten! En dank zij het forum heb ik toch op een makkelijke manier een nederlandse handleiding kunnen bestellen bij Canon.
Groetjes nog aan iedereen. Ron http://users.pandora.be/grey
Langzaamaan gaan alle Belgen onze mooie nederlandse vrouwen veroveren, laat er voor ons ook een paar over!!
(geintje natuurlijk he, voordat ik allerlei boze reacties krijg)
Verstandige keuze die G3, voor mij is hij al onmisbaar geworden, geweldige camera.
Groeten Sambal.
Comment