Ik ben nu al 2 dagen vanplan om foto's te maken bij fort rammekens (zeeland nederland) maar het regend hier constand
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik wil foto's maken
Collapse
X
-
ik wil foto's maken
van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.Labels: Geen
-
-
Re: ik wil foto's maken
en wat is er dan mis met regenweer?
kan heel mooi licht geven hoor!
zeker met af en toe een streepje licht ...
mm
-
Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk berichten wat is er dan mis met regenweer?
kan heel mooi licht geven hoor!
zeker met af en toe een streepje licht ...
mm
Desnoods de cam en lens beschermen men een simpele plastiek zak en zie eigenlijk geen problemen.
Maar naar tschijnt zou het dit weekend beter, weliswaar kouder, zijn.
Grtz'Keep on Clicking'
Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)
Comment
-
en da fort zal heus niet weglopen zunneWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
mss wel de openings periode nakijken op de site als je binnen foto's wil nemen.
j.A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
Nikon stuff
Comment
-
-
ha ha maar ik ben wel van suiker he :P
Misschien ben ik wel wat al te voorzichtig met m'n toestel, hij is goed verzekerd alleen niet tegen een atoombom of auto diefstal (zo stond het in m'n polus)
morgen dan, weer of geen weer ik ga foto's maken.
plutje mee en een plastic zakvan stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hetspook Bekijk berichtIk ben nu al 2 dagen vanplan om foto's te maken bij fort rammekens (zeeland nederland) maar het regend hier constand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk berichtAls het regent en ge kunt geen foto's maken, blijf dan binnen en neem de spelling nog eens door. In 't bijzonder de -d en -t regels.
sorry voor de off-topicWith Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evi Wilmus Bekijk berichtAls het regent en ge kunt geen foto's maken, blijf dan binnen en neem de spelling nog eens door. In 't bijzonder de -d en -t regels.van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.
Comment
-
-
maar ze heeft wel gelijk ...
en? al foto's gemaakt?
mm
Comment
-
tuurlijk...
niet helemaal wat ik wou, ik had eerder een foto gemaakt van een stuk strand die ik opnieuw wou maken maar deze keer was ik er een paar uur eerder en nu was het nog vloed.
't ging om deze:
en deze:
Dat strand heeft echt genoeg voor een paar hele mooie foto's er liggen nog een heleboel versperringen voor tanks uit de twede wereld oorlog en heel veel schelpen en stukken krab. Maar de foto's die ik heb gemaakt zijn naar mijn mening niet goed genoeg dus wil ik ze opnieuw maken... (en ja de horizon in foto 1 is niet recht :P)
(de volgende keer eerst maar eens in de krant kijken wanneer het eb is)Last edited by hetspook; 11 december 2008, 20:01.van stempvoort bedrijfs nacht en huizen fotografie Middelburg Nachtfotografie Canon EOS 5D MII, EOS 400D, Canon 17-40mm f/4L, 18-200mm IS, 18/55mm, 55-200mm, 50mm f1.8, Manfrotto 055 XDB, monopod.
Comment
Comment