Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Jullie daar in Zeeland hebben toch gemiddeld zo'n 200 uur per jaar méér zon dan de rest van de Benelux ?
En dan maar jammeren àls het eens een keertje regent .
mss wel de openings periode nakijken op de site als je binnen foto's wil nemen.
j.
A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. Nikon stuff
Misschien ben ik wel wat al te voorzichtig met m'n toestel, hij is goed verzekerd alleen niet tegen een atoombom of auto diefstal (zo stond het in m'n polus)
morgen dan, weer of geen weer ik ga foto's maken.
tuurlijk...
niet helemaal wat ik wou, ik had eerder een foto gemaakt van een stuk strand die ik opnieuw wou maken maar deze keer was ik er een paar uur eerder en nu was het nog vloed.
't ging om deze:
en deze:
Dat strand heeft echt genoeg voor een paar hele mooie foto's er liggen nog een heleboel versperringen voor tanks uit de twede wereld oorlog en heel veel schelpen en stukken krab. Maar de foto's die ik heb gemaakt zijn naar mijn mening niet goed genoeg dus wil ik ze opnieuw maken... (en ja de horizon in foto 1 is niet recht :P)
(de volgende keer eerst maar eens in de krant kijken wanneer het eb is)
Comment