Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ervaring scherm HP LP2475w

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ervaring scherm HP LP2475w

    Oorspronkelijk geplaatst door vision*R Bekijk bericht
    ISO Koldenhof is Nederland, en té serieus zou ik zo'n certificaat nu toch ook weer niet nemen. Op hun site zijn ze "stunned" over de kwaliteit van Apple Cinema Displays, terwijl we al wel weten dat ze niet meer de top zijn. Alles gaat zo snel tegenwoordig...

    We hebben het hier ook over een HP scherm dat je kan vinden voor 600 euro, een Eizo 2442W van 1800 euro is dus geen relevante tip. Toon mij een Eizo scherm van 600 euro dat de vergelijking met die HP doorstaat! Bij Eizo ga je 50% meer betalen voor 10% meer kwaliteit.
    ik bedoelde eigenlijk UGRA, sorry 4that
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

    Comment


    • #17
      Re: Ervaring scherm HP LP2475w

      Ik heb gekozen voor het HP LP2475w scherm. De eerste indrukken zijn zeer positief, scherm is zeer degelijk.

      Ik zal het scherm kalibreren met een eye-one display 2 (of LT - welke van de 2 ik zal aanschaffen, moet ik nog wat verder uitpluizen - iemand suggesties?).

      Ik zit nog met volgende vraag: bij het scherm zat een CD met onderandere de monitor driver software (handleiding spreekt over het plaatsen van een INF en ICM bestand op de harde schijf en activering van dit kleurprofiel). In afwachting tot ik mijn scherm kalibreer, installeer ik vooraf deze driver met kleurprofiel of installeer ik beter zo weinig mogelijk en laat ik het kleurprofiel bepalen door de eye-one?

      Comment

      Working...
      X