Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

    Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
    neen... blijft mooi roerloos branden als er geen activiteit is...
    op eSATA aangesloten... op XP, ga nu eens Vista 64 proberen....
    Dat is raar, hier ook XP, maar USB2 en knippert altijd, tot ik xp afsluit???
    Nog iemand??

    Dank je
    veronique
    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

    Comment


    • #32
      Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

      Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
      Dat is raar, hier ook XP, maar USB2 en knippert altijd, tot ik xp afsluit???
      Nog iemand??
      Ik heb hier een scheerapparaat waar de LED constant brandt gedurende het opladen en het begint te knipperen als-ie vol is. De LED op het laadapparaat van mijn camera daarentegen knippert tijdens het opladen en brandt daarna constant. Beide functioneren. M.a.w. de ene fabrikant gebruikt een andere 'code' dan de andere, daar zou ik me geen zorgen over maken.

      Comment


      • #33
        Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

        Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
        Dat is raar, hier ook XP, maar USB2 en knippert altijd, tot ik xp afsluit???
        Nog iemand??

        Dank je
        veronique
        bij vista 64, eSATA ook stabiel na verloop van tijd...

        en mijn scheerapparaat daarentegen... heeft een groen lichtje... hoe vreemd...
        some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
        Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

        Comment


        • #34
          Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

          werkt prima trouwens...

          gebruik Goodsync om de foto's te backuppen...
          some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
          Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

          Comment


          • #35
            Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

            Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
            bij vista 64, eSATA ook stabiel na verloop van tijd...

            en mijn scheerapparaat daarentegen... heeft een groen lichtje... hoe vreemd...
            Straf,
            wat doet windows dan met mijn HD, steeds activiteit, blijkbaar??
            Heb je hem ook al naar ntfs overgezet, zoals ik!!

            vreemd vreemd vreemd?

            veronique
            « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

            Comment


            • #36
              Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

              Oorspronkelijk geplaatst door Veronique Bekijk bericht
              Straf,
              wat doet windows dan met mijn HD, steeds activiteit, blijkbaar??
              Heb je hem ook al naar ntfs overgezet, zoals ik!!
              jaja, heb hem direct in NTFS geformateerd en indexing staat aan...

              hang hem eens op een andere computer? gewoon als test?
              some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
              Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

              Comment


              • #37
                Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                De blauwe led is stabiel (knippert niet) bij power on en Windows niet opgestart!
                Dat is normaal.

                De blauwe led knippert hevig en snel bij activiteit > schrijven enz.
                dat is ook normaal

                Bij power on, Windows opgestart en "géén" activiteit, knippert de blauwe led nog steeds, wel minder snel en minder fel!
                Wat doet Windows met de HDD?...
                Hoe zit dat bij jullie?

                Alvast bedankt
                veronique
                Heb de Medion HDDrive2GO als eSATA aangesloten.
                Blauwe Led brandt continu, alleen bij het ophalen van gegevens knippert ie effe.
                OS: Vista 32 Bit
                Wel een massa ruimte, zo'n Terra, (alhoewel terra? 931GB om precies te zijn)

                Comment


                • #38
                  Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                  Opgelost was USB driver foutje
                  Bij mij steekt deze HDD er in:
                  Seagate helpt de wereld meer gegevens op te slaan en het potentieel ervan te benutten met baanbrekende cloudopslagservices, systemen, harde schijven, solid-state-schijven en totaaloplossingen voor gegevensbeheer.


                  zeer tevreden
                  veronique
                  Last edited by Veronique; 29 november 2008, 12:51.
                  « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

                  Comment


                  • #39
                    Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                    Oorspronkelijk geplaatst door beeldmaker Bekijk bericht
                    Heb de Medion HDDrive2GO als eSATA aangesloten.
                    Blauwe Led brandt continu, alleen bij het ophalen van gegevens knippert ie effe.
                    OS: Vista 32 Bit
                    Wel een massa ruimte, zo'n Terra, (alhoewel terra[B]? 931GB[/B] om precies te zijn)
                    Je moet enkel naar de bites kijken en dan zit hij er zelfs iets over
                    « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

                    Comment


                    • #40
                      Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                      Iemand enig idee in welke Aldi-winkel deze nog te vinden is op de as Antwerpen-Brussel? (alles daartussen dat niet te ver afwijkt van de E19, is welkom)

                      In de Makro staat volgende week de LaCie Desktop Hard Disk 1TB voor 99€.

                      Weet iemand toevallig welk merk HD er tegenwoordig inzit? Blijkbaar durft die bij Lacie nog wel eens wisselen (zelfs binnen een bepaald type).

                      Ik heb gelezen dat je dit aan de serienummer zou kunnen zien... Klopt dit?

                      (Mijn voorkeur zou nog gaan naar de Medion, vermits de reputatie van Lacie al niet meer is wat het ooit geweest heeft.)
                      - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

                      Comment


                      • #41
                        Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                        Lacie, weg ermee pfffff, al mijn klanten hebben boel met diene rommel!!
                        10 jaar terug top ...maar sinds enkele jaren

                        voor 10€ meer heb je dit
                        Western Digital Elements Ext. Harddisk 1TB USB2.0

                        Groetjes
                        veronique
                        Last edited by Veronique; 29 november 2008, 13:01.
                        « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

                        Comment


                        • #42
                          Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                          Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                          Pardon?
                          Dat snap ik niet!
                          Katalogusfoto's van een kledinglijn voor de nieuwe lentemode

                          Comment


                          • #43
                            Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                            Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
                            Iemand enig idee in welke Aldi-winkel deze nog te vinden is op de as Antwerpen-Brussel? (alles daartussen dat niet te ver afwijkt van de E19, is welkom)

                            In de Makro staat volgende week de LaCie Desktop Hard Disk 1TB voor 99€.

                            Weet iemand toevallig welk merk HD er tegenwoordig inzit? Blijkbaar durft die bij Lacie nog wel eens wisselen (zelfs binnen een bepaald type).

                            Ik heb gelezen dat je dit aan de serienummer zou kunnen zien... Klopt dit?

                            (Mijn voorkeur zou nog gaan naar de Medion, vermits de reputatie van Lacie al niet meer is wat het ooit geweest heeft.)
                            JA .... bij de Medion toch wel (in Herdware)
                            Maar dan moet je hem wel eerst kopen, hé
                            « Je suis venu vous dire que je m'en vais! »

                            Comment


                            • #44
                              Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                              Oorspronkelijk geplaatst door Thomasho Bekijk bericht
                              In de Makro staat volgende week de LaCie Desktop Hard Disk 1TB voor 99€.
                              Zeg niet dat ge niet gewaarschuwd zijt hé : http://forum.belgiumdigital.com/f59/...ie-229858.html

                              Comment


                              • #45
                                Re: Opslag > tegen 0,10€ per Gig'

                                Ok, de boodschap is duidelijk... GEEN Lacie.

                                Van Iomega heb ik ook al dezelfde verhalen vernomen ondertussen.

                                Ik ben eigenlijk op zoek naar een externe HD van 1 TB voor extra opslag en back-up met zowel Ethernet als USB 2.0-connectie mogelijk naar de pc (dus niet enkel USB om extra HD's aan te hangen).

                                Heeft iemand een idee welke geschikt kan zijn? (en geen Lacie of Iomega)
                                Western Digital heeft zoiets niet in het gamma bij mijn weten...

                                Of een andere oplossing die hiervoor kan dienen?
                                - SoTHoS.be - = Canon EOS 30D & 5DII - EF 85 f/1.8 USM - EF 100 f/2.8 Macro USM - EF 24-105 f/4.0 L IS USM - EF 70-200 f/2.8 L IS USM - EF 300 f/4 L IS USM - EF 1.4x ext. - 580 EX II - 430EX - MR-14EX - ... = -

                                Comment

                                Working...
                                X