Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help ajuin en Madmax !!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Help ajuin en Madmax !!!

Geen bandje.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Ik snap het niet echt, waar zijn we mee bezig???

Comment

Okee, laat maar al, ik heb het al begrepen, men wil hier allemaal Nederlander worden

Ik ga een pleidooi houden voor meer zichtbare bh-bandjes in de modellenfotografie. Niet meer wegstoppen, maar zichtbaar maken, snel. De bandjesrevolutie in de modellenfotografie als het ware!!

Anders zal ik nooit het verschil zien. Intussen sta ik hier alleen in m'n blootje

Of zoals Luc Collart het stelt met een foto:
        Last edited by Ticor; 15 november 2008, 06:44. Reden: foto achter linkje geplaatst

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
          Als ik me niet vergis, dan heeft Ajuin het over het stukje dat ik in de foto lichtgeel kleurde. Dat deed mij denken aan het onderste van een lederen horlogebandje, zelfs de stikking zie ik er in... Maar 't zal waarschijnlijk wel gezichtsbeedrog zijn als ik de originele foto bekijk.

Vlug vlug even proberen te illustreren:

Mvg,
          Frederic (die ook koffiebonen wil !!! )
          Fre,

Ik dacht ook eerst aan een Swatch, maar Jörgen kennende zal het wel iets goedkopers zijn

Eigenlijk bedoel ik het ganse stuk:

En Fre, wat die bonen betreft, jij zou die van mij krijgen omdat je zo'n toffe geworden bent hier...
          (geef je me dan nu gelijk?)

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

is het geen langwerpige oorbel in metaalfolie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
              Ik snap het niet echt, waar zijn we mee bezig???
              Met de betere sex met pixels
              Maar vink niet erg hoor. Zolang ik maar gelijk krijg

Zonder dollen. Als er iets was geweest wat ik over het hoofd had gezien, mag je me dit altijd melden.
              Mijn tenen zijn intussen van beton (bij wijze van)

Het ging hier op een zeer gemoedelijke manier en zo hoort het ook.

Ajuin.. die koffiebonen schenk ik je. Ik hou wel een pint te goed als ik in de buurt ben

Groetsels en slaap lekker voor straks allemaal.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Volgens mij is dat het riempje van een zakje koffiebonen dat op haar rug hangt
                mvg,
                Ludo V.

Comment

Ik dacht ook eerst aan een bh-bandje, maar volgens mij kijk je tussen halsspier en duim naar haar schouder.

Heidi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    je ziet wel iets maar het is zeker geen BH bandje maar wel haar.
                    Tussen de hals en de hand zie ik de schouder, waarbij de bovenkant van de schouder echter bedekt wordt door een haarlok. (mijn id).
                    "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Ik heb mij er suf op getuurd, het is GEEN BH bandje, ook GEEN haarlok maar volgens mijn bescheiden menig een foutje tijdens het photoshoppen
                      Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                      www.cromagnonman.be

Comment

ik ga ook voor een ps fout

Comment

Volgens mij duidelijk dit :

Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

Ik vind ook dat dat stukje wat Ajuin aangeeft een verwarrend onderdeel van de foto is.

Toen ik de eerste keer keek dacht ik echt aan een BH-bandje... zo'n plastic doorzichtig ding. Maar na vele malen turen kwam ik tot de conclusie dat het haar rechterschouder is met daarboven een stukje van de achterwand (met haar haar ervoor).

Zeker geen PS-fout. Gewoon een ongelukkig deeltje op deze foto.

(over Ollander gesproken... Poldermodel ten top hier... beiden gelijk geven... iedereen happy)

Hert

Comment

Ga hier ook even mijn duit (of koffieboon / ajuin - schrappen wat niet past) in het zakje doen.

Ik heb dat als niet modellen fotograaf eens kritisch bekeken.

Ten gevolge van een samenloop van lijnen lijkt op de zwart wit versie of deze dame (op het eerste zicht) een BH draagt.
                              Nee Jörgen ze draagt er geen en ik geloof je op je woord.
                              Wat ik zie is dat de gespannen nekspier (met kleine sproet - dat zwarte uitsteekseltje op de nekspier) een duidelijke afscheiding geeft die voor haar rechter schouder valt.
                              Het stukje schouder dat we zien tussen nekspier en duim lijkt door te lopen tot het punt waar duim en pink samenkomen (en waar we dus eerst denken dat dit een reflectie is), maar dat is niet zo.
                              Op de kleur versie is duidelijk te zien dat dit de achtergrond met een wat verwarde haarlok op de schouder is.

Conclusie: Dat wordt ne zak koffie voor Jörgen.

en nee ik wordt gene ollander

Grtz,
                              WIlfried
                              The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.

Comment

tussen hals en hand zie je een stukje van haar schouder en haar waar het licht doorschijnd niet meer of niet minder
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                                X