Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Okee, laat maar al, ik heb het al begrepen, men wil hier allemaal Nederlander worden
Ik ga een pleidooi houden voor meer zichtbare bh-bandjes in de modellenfotografie. Niet meer wegstoppen, maar zichtbaar maken, snel. De bandjesrevolutie in de modellenfotografie als het ware!!
Anders zal ik nooit het verschil zien. Intussen sta ik hier alleen in m'n blootje
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
Als ik me niet vergis, dan heeft Ajuin het over het stukje dat ik in de foto lichtgeel kleurde. Dat deed mij denken aan het onderste van een lederen horlogebandje, zelfs de stikking zie ik er in... Maar 't zal waarschijnlijk wel gezichtsbeedrog zijn als ik de originele foto bekijk.
Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzeleBekijk bericht
Ik snap het niet echt, waar zijn we mee bezig???
Met de betere sex met pixels
Maar vink niet erg hoor. Zolang ik maar gelijk krijg
Zonder dollen. Als er iets was geweest wat ik over het hoofd had gezien, mag je me dit altijd melden.
Mijn tenen zijn intussen van beton (bij wijze van)
Het ging hier op een zeer gemoedelijke manier en zo hoort het ook.
Ajuin.. die koffiebonen schenk ik je. Ik hou wel een pint te goed als ik in de buurt ben
Ik vind ook dat dat stukje wat Ajuin aangeeft een verwarrend onderdeel van de foto is.
Toen ik de eerste keer keek dacht ik echt aan een BH-bandje... zo'n plastic doorzichtig ding. Maar na vele malen turen kwam ik tot de conclusie dat het haar rechterschouder is met daarboven een stukje van de achterwand (met haar haar ervoor).
Zeker geen PS-fout. Gewoon een ongelukkig deeltje op deze foto.
(over Ollander gesproken... Poldermodel ten top hier... beiden gelijk geven... iedereen happy)
Ga hier ook even mijn duit (of koffieboon / ajuin - schrappen wat niet past) in het zakje doen.
Ik heb dat als niet modellen fotograaf eens kritisch bekeken.
Ten gevolge van een samenloop van lijnen lijkt op de zwart wit versie of deze dame (op het eerste zicht) een BH draagt.
Nee Jörgen ze draagt er geen en ik geloof je op je woord.
Wat ik zie is dat de gespannen nekspier (met kleine sproet - dat zwarte uitsteekseltje op de nekspier) een duidelijke afscheiding geeft die voor haar rechter schouder valt.
Het stukje schouder dat we zien tussen nekspier en duim lijkt door te lopen tot het punt waar duim en pink samenkomen (en waar we dus eerst denken dat dit een reflectie is), maar dat is niet zo.
Op de kleur versie is duidelijk te zien dat dit de achtergrond met een wat verwarde haarlok op de schouder is.
Conclusie: Dat wordt ne zak koffie voor Jörgen.
en nee ik wordt gene ollander
Grtz,
WIlfried
The tide will wait for no-one. That's not even a rule, it's a fact.
Comment