Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
<font size=5></font id=size5>Val ik toch weer uit den boot zeker, of ik moest het logo op mijn hoofd laten spuiten. Zijn er grafitikunstenaars onder jullie? Tatoeeren vind ik wat pijnlijk
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Nog effe iets toevoegen: met deze T-shirts of watdanook is het leuk om BD te promoten, maar het is vooral interessant om "soortgenoten" in de grijze massa te ontdekken. Hoe dikwijls lees je hier niet dat twee personen op dezelfde plaats en op hetzelfde tijdstip ergens waren....en ze begroeten mekaar pas 's avonds... op deze site !
Marc
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Het ontroerd ons tot in het puntje van onze tenen hoe jullie BD op handen dragen. We zullen dan ook eens uitkijken naar een "symbool" van verbondenheid.
Petjes, T-shirts e.d. vragen wel een hele investering vooraf, en dat is natuurlijk een beetje een probleem.
Maar een badge, dat zou moeten kunnen denk ik.
Het is inderdaad erg leuk om een "BD'er" te herkennen en ik denk dat er intussen al heel wat "BD'ers" rondlopen in de "ruime buurt"
We zullen het eens bekijken.
Het ontroerd ons tot in het puntje van onze tenen hoe jullie BD op handen dragen. We zullen dan ook eens uitkijken naar een "symbool" van verbondenheid.
Petjes, T-shirts e.d. vragen wel een hele investering vooraf, en dat is natuurlijk een beetje een probleem.
Maar een badge, dat zou moeten kunnen denk ik.
Het is inderdaad erg leuk om een "BD'er" te herkennen en ik denk dat er intussen al heel wat "BD'ers" rondlopen in de "ruime buurt"
We zullen het eens bekijken.
Groeten,
Jaja
Yep, ik dacht er net aan: T-shirts moet je dan in verschillende maten hebben.... en dat is al een probleem op zich...
Maar een sticker voor op de wagen en een stoffen embleem voor op de camera-tas, dat moet kunnen.
Fijn dat onze webmaster dit ziet zitten !
Indien je de BD-ers wenst te polsen, kan je dat dan niet via een systeempje zoals voor de challenge ? Inloggen, aanklikken wat je interesseert en eventueel reeds een aantal meegeven. Bv. klik op de sticker en via een pull-down menu geef ik aan dat ik er drie wens te kopen, daarna klik ik op de badge en geef aan dat ik er twee wens, enz...
Tismaareenideeke...
Marc
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Ik vraag me af waar Joris blijft in deze topic. Zijn vader (en hij misschien ook) heeft een zeefdrukkerij en zij bedrukken alles, van latjes tot t-shirts..
misschien kan hij zijn licht hier eens op laten schijnen. (en misschien een prijske maken voor de BD-crew, hint, hint)
Ik vraag me af waar Joris blijft in deze topic. Zijn vader (en hij misschien ook) heeft een zeefdrukkerij en zij bedrukken alles, van latjes tot t-shirts..
misschien kan hij zijn licht hier eens op laten schijnen. (en misschien een prijske maken voor de BD-crew, hint, hint)
ToM.
Hallo, Tom ze bedrukken niet alleen alles ze doen ook larg formaat printing ziet ge het logo van belgieumdigital op eenvrachtwagen van 12 mtr voor bij kommen als dat niet opvalt he.
Ik moet morgen in de karrenstraat zijn spring eens binnen en de rest zien we wel ten zij Joris
Mij voor geweest is.
Mep
http://users.skynet.be/mep
No colors, no business!
“Our Inks Are Service”
Comment