Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
We moeten dat logo wel kunnen downloaden in een grotere resolutie.
Als je het nu vergroot is het niet meer goed.
Dat strijken op t-shirts gaat wel goed.
Een sticker op de wagen zou ook wel tof zijn.
Allé Jaja ,nu nog uw toestemming
Euh, mannen, mooi weer - blue sky - plenty of sun - Jaja is gaan "schieten" denk ik ...
Hopelijk zien we het prachtige resultaat weer vanavond op de site...
Marc
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Deze topic komt af en toe eens terug, en dat is dus een goed teken ...
Het is inderdaad een goed idee om "ons" een beetje herkenbaar te maken.
Zo komen we elkaar waarschijnlijk geregeld tegen, maar we weten het niet.
Het officiële BD-logo is een mooi logo, en kan dus gebruikt worden.
Daar zal niemand problemen mee hebben.
Ik geloof zelfs dat Jimmy een "extra large" versie heeft (waarmee de banners op de BD-dag geprint werden).
Natuurlijk moeten we ook de toestemming hebben van Creator, de ontwerper van ons logo, om het "in grote getallen" te verspreiden.
Dus, wat mij betreft, geen enkel probleem.
Laat dus de ideeën maar verder komen - ze moeten wel betaalbaar blijven ...
Ik dacht dat Jimmy zich daar ook al mee beziggehouden heeft en een aaltal mogelijkheden bestudeerd heeft.
Hij zal dus ook wel een reply'ke geven denk ik ...
wel...
effe mijn mening, een petje is wel leuk als de zon schijnt...
Een t-shirt is leuk voor als het warm is, maar een zwarte t-shirt?
een regenjas (die je ook kan aandoen in de zomer) lijkt mij wel leuk..
Maar om te beginnen gaat mijn voorkeur naar een sticker.. die zijn niet megaduur, en die kunnen we naar hartelust op de wagen, de fiets, het fotokoffertje etc. plakken..
voor mij ook zo'n stickers en opnaaibare logos, en zou het niet beter zijn om een witte t-shirt te nemen ipv een zwarte? dan heb je er minder last van de warmte in de zomer.
Comment