Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik weet niet of het dit is wat je bedoelt en ik heb al helemaal geen idee of de kwaliteit wel goed is, maar bij het Kruidvat (online) kan je posterformaat laten afdrukken.
Oorspronkelijk geplaatst door pichayandegeBekijk bericht
Eerst kiezen. Het beste resultaat of het goedkoopst.
Zeer goede opmerking. Ikzelf ben alvast op zoek naar een huis die de beste kwaliteit levert. Een minimumvereiste lijkt me te zijn dat ze de kleurprofielen van hun printers bekend maken (als photoshop plugin bvb).
http://www.vakcolor.nl lijkt zo'n service te bieden maar het lijkt nogal hoogdrempelig - ik ben geen professionele fotograaf dus vraag ik me af of ze geïnteresseerd zullen zijn in nu en dan een postertje van A2 formaat...
Met andere woorden, kennen jullie een kwalitatief zeer goede printservice die ook wil werken voor amateurtjes zoals ikzelf?
Canon 50D bijhorend glas / Olympus E-420 met Leica 14-50mm 2.8-3.5 en Oly 25mm 2.8 / Canon G7
ik ben persoonlijk hééééééél tevreden van elka color.
opsturen via internet, afhalen en betalen in een fotozaak in de buurt.
Misschien ietsje duurder, rond de 6-7€, incl. verzending voor een 30x45 geloof ik,
maar aan de kwaliteit kunnen er veel een puntje aan zuigen.
Comment