|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Ter Zake Forum voor dieper gravende (technische) discussies over de kwaliteit van foto's of technische zaken rondom digitale fotografie. In dit forum worden serieuze bijdragen méér gewaardeerd dan grapjes. |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Vandaag op PHOTOKINA kennisgemaakt met POSTERXXL (www.posterxxl.de) ... een online afdrukcentrale die ook foto's op dibond en achter acrylglas zet.
In eerste instantie zag dit er allemaal zeer mooi uit en vooral zeer prijsgunstig...om een foto van 40x30 op dibond te plaatsen betaal je 45 euro, wat naar mijn mening zeer weinig is. Nu, de foto's zagen er allemaal wel mooi uit, maar worden ze daar ook goed afgedrukt (bedoel hiermee de kleuren). Vandaar mijn vraag...heeft hier al iemand ervaring met POSTERXXL ? Zou het zeer graag weten. Bedankt, JanMetDePet
|
Ik heb net een bestelling proberen te doen, het enige land wat je kan kiezen is Duitsland en Oostenrijk. Vind het wel vreemd, die man op Photokina had toch ook door dat wij geen Duiters waren. Zie ik iets over het hoofd?
|
Citaat:
. We hebben heel het gesprek in het Engels gevoerd, maar idd. niet gevraagd naar leveringen in België. Zijn we vet mee, hè, want wat betreft kwaliteit zag het er allemaal enorm goed uit voor die prijzen.Stuur ze misschien es een mailtje? Peter |
|
||||
|
Citaat:
|
http://www.posterxxl.com/cgi-bin/xxl.cgi?r=y&c=nl
Zo voordelig is het niet. Ik blijf lekker bij http://www.profotonet.nl/ en er zijn in België ook bedrijven met dezelfde prijzen en kwaliteit. |
|
||||
|
Citaat:
Ken ook geen bedrijven in Belgie wat dit kunnen, toch niet op panorama formaat. ps: heb hun allesinds gemailt, hou jullie op de hoogte
WWWEB Laatst gewijzigd door Maarten_T; 28 september 2008 om 01:45 |
|
||||
|
Citaat:
Hartelijk dank voor uw email. Helaas is het niet mogelijk naar Belgie te leveren. Belgie wordt ook op de Nederlandse Website niet aangeboden. Onze excuses voor het ongemak. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd verblijf ik met vriendelijke groet, Karin Delles Klantendienst, posterXXL.com
|
Citaat:
... ga navragen of ik eventueel ergens kan afhalen in een filiaal aan de grens in Duitsland.
Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300 Laatst gewijzigd door JanMetDePet; 1 oktober 2008 om 11:50 |
![]() |