Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe layout website

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Re: Nieuwe layout website

    Dat de tekst groen wordt is voor mij alleszins een overbodige luxe, die zeker de komende weken voor wat verwarring zal zorgen.
    Vroeger werden topics met nieuwe reply's gewoon in vet gezet.
    Diegene die je al had gelezen werden dan weer normaal.
    Ik persoonlijk geef er niet veel om om te zien of ik al dan niet al een keer op een topic geklikt heb... Of toch niet om dat dan te zien in zo'n flachie kleur die het onderscheid tussen vet en normaal doet vervagen...
    Als je die functie toch wil blijven behouden, zou ik eerder de topics met nieuwe reply's in een kleur zetten, en eventueel diegene waar al op geklikt is geweest in het vet.
    Maar van mij mag al dat groen gewoon de prullenbak in...
    De vormgeving van de site is wel verbeterd! Veel meer aandacht naar de foto's, en da's toch waar het hier allemaal om draait, niet?


    Grtz,
    Palladio
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

    Comment


    • Re: Nieuwe layout website

      Ook hier niets dan lof voor de geleverde inspanningen.
      Toch is het jammer dat het resultaat niet echt getuigt van goede smaak en verre van state-of-the-art is. Het meeste is al gezegd (kadertjes te kust en te keur -- deze tekst bv zit ik te schrijven 5 kaders 'diep', vermoeiend kleurschema, gebrek aan uniformiteit... ). Let wel : ik voel me hier 'stuurman aan wal'; maar eerlijk gezegd ik had beter verwacht (zeker van een inhoudelijk kwalitatief hoogstaande fotografie-site als BD).
      Last edited by alain db; 13 september 2008, 13:30.
      Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
      And why do we fall, Bruce?

      Comment


      • Re: Nieuwe layout website

        Wanneer iemand een bericht gewijzigd heeft, staat er onderaan het uur van wijziging bij.
        Dat is nu voor mij onleesbaar. Alleen het uur, niet de tekst. Kleurenblind?
        Voor de rest

        Comment


        • Re: Nieuwe layout website

          Langs deze weg wil ik ook aan iedereen die her aan heeft meegeholpen om de siter in een nieuw jasje te steken een dikke proficiat geven. Goed werk.
          Ik ga hier de minpuntjes niet herhalen, ze worden dixit Ludo: de komende dagen onder handen genomen".

          Comment


          • Re: Nieuwe layout website

            Dank aan allen die meegeholpen hebben om BD een nieuw kleedje te geven.
            Super, super, super
            Cool, cool , cool,

            Groetjes
            Skitch
            " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

            Comment


            • Re: Nieuwe layout website

              Mooi werk,proficiat en ik wil alle medewerkers hiervoor bedanken.
              Flickr PBase
              Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

              Comment


              • Re: Nieuwe layout website

                Heb alle reacties hiervoornieet gelezen.
                Daarom mijn vraagje en opmerking :

                Opmerking : mooi werk geleverd!

                vraagje : bij de ps tips mankeer ik de foto's ( de voorbeelden) kan dit?

                Nogmaals : goe werk geleverd.

                Comment


                • Re: Nieuwe layout website

                  Schitterend ... en knap dat de foto meer centraal staat !!

                  Grtjs,
                  Guy

                  Comment


                  • Re: Nieuwe layout website

                    Oorspronkelijk geplaatst door celle Bekijk bericht
                    Wanneer iemand een bericht gewijzigd heeft, staat er onderaan het uur van wijziging bij.
                    Dat is nu voor mij onleesbaar. Alleen het uur, niet de tekst. Kleurenblind?
                    Voor de rest
                    Ook dit is genoteerd op de lijst van nog uit te voeren aanpassingen
                    Groeten,
                    Ludo

                    Comment


                    • Re: Nieuwe layout website

                      Over dat groen ...
                      Volgens mij hebben de Hollanders hier een stem in gehad of heeft BD een stille sponsor gekregen

                      Gr. X.

                      Comment


                      • Re: Nieuwe layout website

                        Knappe nieuwe site... en blijkbaar nu al zonder groen ...

                        Dank aan alle BD'ers die dit mede mogelijk hebben gemaakt...
                        Grtz, Tigra-Boy
                        ~Nikon D90+D50~SB-600~Tokina 12-24~Tamron 17-35~Tamron 28-75~Tamron 90 macro~Nikkor 70-300VR~Sigma 50-500~Manfrotto 055XPROB+322RC2~Slingshot300AW~Nova200AW~

                        Comment


                        • Re: Nieuwe layout website

                          Ik mis trouwens nog een knopje op de menu balk ....

                          De chat

                          Gr. X.

                          Zullen er wel nog een paar zijn denk ik

                          Comment


                          • Re: Nieuwe layout website

                            Oorspronkelijk geplaatst door Xarder Bekijk bericht
                            Ik mis trouwens nog een knopje op de menu balk ....

                            De chat

                            Gr. X.

                            Zullen er wel nog een paar zijn denk ik
                            Je bent de eerste die het mist en alleen kun je niet chatten

                            Comment


                            • Re: Nieuwe layout website

                              Hoezo, waar groen
                              Voor de rest OK

                              quote=Sven;1987669]Allen,

                              Blijf gerust je feedback doorgeven en liefst dus inderdaad in deze topic.
                              Ludo zal er dan met de site ontwikkelaar eens doorgaan en waar mogelijk en nodig aanpassingen doen om de kinderfoutjes eruit te halen.
                              Tot op heden was voor ons enkel de testomgeving zichtbaar en da's toch niet hetzelfde als feedback van honderden/duizenden bezoekers.

                              Dus ga vooral verder met opbouwende kritiek, sommige zaken hebben we ondertussen zelf ook al opgemerkt, maar andere zullen ongetwijfeld over het hoofd worden gezien, alle feedback is dus welkom.
                              Er zal dus nog wel wat fine-tuning komen de komende dagen/weken.

                              PS: Gelieve voor supportvragen zoveel mogelijk de nieuwe helpdesk tool te gebruiken (onder het info knopje), dan maak je ons werk ook makkelijker en komt je vraag automatisch bij de juiste persoon terecht.
                              PS2: Wat niet te zien is, de nieuwe site zorgt ook voor enkele goede zaken voor het secretariaat e.d. Ledenbeheer is nu bijvoorbeeld zo goed als automatisch e.d. meer.
                              Een goede stap vooruit voor alle vrijwilligers, want iets dat een machine zelf kan doen, moeten we niet door onze mensen (met schaarse vrije tijd) laten doen

                              Sven[/quote]
                              gr, eb

                              Comment


                              • Re: Nieuwe layout website

                                Ook van hieruit, proficiat aan allen die hieraan meewerkten. Jullie geleverde werk mag er wel zijn.

                                Groetjes,
                                Pol.
                                Leeft en LAAT LEVEN !

                                Comment

                                Working...
                                X