Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Nog een kleine bemerking ... boven en onder de reacties staan links naar andere topics ... de tekstkleur valt bijna niet op t.o.v. de achtergrond. Alleen als men de cursor erover plaatst en die groen wordt is die deftig leesbaar. Zie voorbeeld wat ik bedoel.
Chappeau voor al die gene die er zoveel werk ingestoken hebben.....
Ziet er gelikt uit en die zwarte achtergrond zal wel even wennen zijn.
Hopelijk worden de lettertypes een maatje groter gezet want ze zijn wel erg klein en de tijden zijn zeer slecht te lezen.
Proficiat aan de hermakers van de site.
Een verfrissende lay-out waar ik toch nog ff aan moet wennen.
Klein vraagje : op sommige onderdelen werkt het vakje 'forumopties' niet, bv om te kiezen 'markeer forum als gelezen'. Waar het wel werkt dan verandert de lay-out van het scherm (het wordt groter) en moet ik opzij scrollen om terug bij forumopties te komen.
Mijn excuses moest dit al gemeld zijn in de topic.
Momenteel komen verzonden PM berichten niet in de map " Onbevestigde ontvangstbewijzen privéberichten "
Dus je kan niet opvolgen wie je bericht gelezen of niet gelezen heeft.
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Als iemand zijn reactie wijzigt, staat er onderaan in het venster wanneer dat gebeurt is, zoals in deze reactie.
Ik denk dat het uur van wijziging in dezelfde kleur staat als de achtergrond en daarom niet zichtbaar is. Het puntje áchter het uur is blijkbaar in 't zwart, want dát staat er wél.
http://markwijnants.zenfolio.com/
Canon EOS 5D MarkIII & EOS 7D + EF 50 F1.8 II + EF 16-35L F4 IS USM + EF 24-105L F4 IS USM + EF 100-400L F4.5-5.6 IS USM + GP-E2 GPS Logger + Speedlite 580EX + MacBook Air 13'
Je bent de eerste die het mist en alleen kun je niet chatten
Daar zit je mis Lut Er zijn er meer die het missen en allemaal kwamenze bij mij met de vraag waar de chat was gebleven toen hij verdween. Het was er niet meer zo druk als een paar jaar geleden maar er was 's avonds altijd wel wat volk
Drie kleine opmerkingen die mogelijk al aan bod zijn gekomen:
- Als ik naar de kalender ga (hetgeen als beheerder ervan wel eens wil gebeuren ) dan springt die steevast naar de volgende maand in plaats van de huidige.
- Op de homepage is er in de rechterkolom nog wat vrije plaats... waarom daar niet de komende interessante evenementen van de kalender tonen?
- Op de homepage stoort het mij ook dat de naam van de fotograaf niet getoond wordt bij de foto die op dat ogenblik in beeld is. Hiermee werk je alleen maar in de hand dat iedereen zich geroepen voelt om zijn foto te ontsieren met 1 of andere handtekening, in het slechtste geval met van die pompeuze 'Photography Jos De Pietpeuter' titels in een dikke script-font.
Ik sluit me ook graag aan bij de groep die fonts wat te klein vindt als je een reactie wil intikken. Mijn PC is 1 van die super highres Dell ondingen en de tekst lijkt wel corps 4.
- De ondertussen gedane aanpassingen aan de site zijn echt beter!!
- De feedback die de leden geven omtrent foutjes aan de site wordt op BD razendsnel opgevolgd, wat jammer genoeg niet overal het geval is...
Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De SmetBekijk bericht
- De ondertussen gedane aanpassingen aan de site zijn echt beter!!
- De feedback die de leden geven omtrent foutjes aan de site wordt op BD razendsnel opgevolgd, wat jammer genoeg niet overal het geval is...
Comment