Heb mijn beklag gedaan bij pixum over de slechte afwerking van mijn opgestuurde foto's. Alle foto's zijn onscherp op formaat 30/45 cm. De opgestuurde bestanden zijn aangemaakt volgens de max resolutie (per foto ongeveer 5MB) die voorgesteld wordt. Als antwoord krijg ik dit, maar wat bedoelen zij hier mee, zij kunnen mijn bestanden daar toch bekijken???
Hartelijk dank voor uw e-mail en uw bestelling.
Het spijt ons te horen, dat u niet geheel tevreden bent met uw order.
Zou u enkele digitale foto's (als JPG-bestand, max. 3MB in totaal) van de ontvangen afdrukken, die u reclameert, kunnen maken en ons deze per e-mail kunnen toesturen?
Zodra we de voorbeeldfoto's hebben ontvangen, zullen wij deze met uw originele fotobestanden, die wij nog op onze server hebben staan, vergelijken en met ons lab bespreken. Uiteraard stellen wij u dan zo snel mogelijk op de hoogte van de verdere gang van zaken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Hartelijk dank voor uw e-mail en uw bestelling.
Het spijt ons te horen, dat u niet geheel tevreden bent met uw order.
Zou u enkele digitale foto's (als JPG-bestand, max. 3MB in totaal) van de ontvangen afdrukken, die u reclameert, kunnen maken en ons deze per e-mail kunnen toesturen?
Zodra we de voorbeeldfoto's hebben ontvangen, zullen wij deze met uw originele fotobestanden, die wij nog op onze server hebben staan, vergelijken en met ons lab bespreken. Uiteraard stellen wij u dan zo snel mogelijk op de hoogte van de verdere gang van zaken.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groeten,
Comment