Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera.nl cameranu.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: camera.nl cameranu.nl

Hier hebben wij recentelijk weer een vervelende ervaring gehad mbt garantie. Gelukkig wilde Canon zelf wel helpen. En hebben zij objectief aangemeld ter reparatie.

De mail wisseling die kennis van mij had met de medewerker van CameraNu leek erg veel op de mail wisseling zoals ik deze heb gehad met hen. Medewerkers die elkaar onderling tegen spraken.
    Erg jammer dat CameraNu erg moeilijk doet bij garantie afhandeling. Want als je Canon belt dan word je gewoon netjes te woord gestaan. Zelfs als je het reparatie centrum zelf belt word je gewoon goed geholpen. CamaraNu mag graag haar reparatie centrum de schuld geven, terwijl die negen van de tien keer niet moeilijk doen.

Heb nu twee eigen garantie afhandeling ervaringen met CameraNu die niet al te best zijn en nu deze erbij. (rechtsbijstand was zelfs al gevraagd wat consumenten recht te zeggen had over de garantie afhandeling)

Gelukkig is dit probleem verholpen om rechtstreeks naar reparatie centrum te rijden en aldaar probleem voor te leggen. Netjes gerepareerd onder garantie.

Bestellen bij CameraNU gaat erg vlot ook verzending bij op voorraad op de zelfde dag. Zelfs bij bestellingen na 20:00. Dit is gewoon erg goed te noemen, maar mijn ervaringen met de garantie afhandelingen laat ik CameraNU links liggen.

Sorry CameraNU

Comment

Goed en snel
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Heb goede ervaring, correcte en vlugge levering.
        Le talent n’existe pas. Le talent, c’est d’avoir l’envie de faire quelque chose (Jaques Brel).

Comment

Working...
        X