Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

camera.nl cameranu.nl

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: camera.nl cameranu.nl

Door de positieve reacties ook besteld bij camera.nl.
    De verkoper slaagde erin om binnen 5 minuten 3 maal mij te proberen te belazeren.
    Dus ik ben weggegaan, mij zien ze daar nooit meer.

1) Ik vroeg om een camera, hij kwam met een kit-doos. Ik verzeker dat alleen de lens eruit is gehaald. Na inspectie bleek er ook geen batterij in te zitten. Sorry ik wil die open doos niet meer en hij wou geen andere halen (misschien hadden ze die niet).

2) Ik moest voor die cam minsten een extreme IV kaartje bijkopen want die oude waren niet snel genoeg, dat ging niet werken. Tja ik had al lang opzoek werk op het net gedaan hé waar vele gebruikers melden dat die tragere geen probleem waren.

3) Als Belg moest ik 3% extra bij betalen want de Belgische banken rekenen dat als kost aan hen door. En dat kan niet, want verboden binnen de EU.

Tja als je 3x tegen een klant durft te liegen, dan is goedkoop een miskoop.
    Jammer dat ik daarvoor 80KM heb omgereden. Dat is slecht voor het milieu.
    Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
      Door de positieve reacties ook besteld bij camera.nl.
      De verkoper slaagde erin om binnen 5 minuten 3 maal mij te proberen te belazeren.
      Dus ik ben weggegaan, mij zien ze daar nooit meer.

1) Ik vroeg om een camera, hij kwam met een kit-doos. Ik verzeker dat alleen de lens eruit is gehaald. Na inspectie bleek er ook geen batterij in te zitten. Sorry ik wil die open doos niet meer en hij wou geen andere halen (misschien hadden ze die niet).

2) Ik moest voor die cam minsten een extreme IV kaartje bijkopen want die oude waren niet snel genoeg, dat ging niet werken. Tja ik had al lang opzoek werk op het net gedaan hé waar vele gebruikers melden dat die tragere geen probleem waren.

3) Als Belg moest ik 3% extra bij betalen want de Belgische banken rekenen dat als kost aan hen door. En dat kan niet, want verboden binnen de EU.

Tja als je 3x tegen een klant durft te liegen, dan is goedkoop een miskoop.
      Jammer dat ik daarvoor 80KM heb omgereden. Dat is slecht voor het milieu.
      hhmm... dat valt me tegen. Ik heb recentelijk nog een 24L II gekocht bij die zaak aangezien mijn 'huisleverancier' (Fotokonijn in Den Ham) deze lens niet binnen 4 weken kon leveren ivm de levertijd en de levering ging probleemloos (wel opgestuurd). Op dag 1 besteld en de volgende dag geleverd. Maar goed, verdere service heb ik dus niet nodig gehad...
      www.indetailfotografie.nl

Comment

Merk op dat er idd. een verschil is tss camera.nl & cameranu.nl.

Met welk van beide had je de slechte ervaring Fotodirk ?
        Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
          Merk op dat er idd. een verschil is tss camera.nl & cameranu.nl.

Met welk van beide had je de slechte ervaring Fotodirk ?
          camera.nl in Barendrecht.
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

2 objectieven besteld bij Cameranu.nl en correcte service gehad.
            Cameranu.nl staat sindsdien bij in m'n lijstje van goede online shops.
            Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM

Comment

CameraNu.nl is een prachtige shop!! Excellente service, vlotte bediening en afhandeling, snelle en correcte levering, goede support, sterke prijzen EN meestal ook twee jaar garantie!

Comment

Ook ik heb niets anders dan goede ervaringen met cameranu.nl. Ik heb er reeds twee lenzen gekocht, twee tassen, enkele filters ...

Snelle en goede service, gecombineerd met scherpe prijzen, en zoals al opgemerkt werd, in bepaalde gevallen (bij Nikon en Canon dacht ik) ook de volle 2 jaar garantie waar we in België aan gewend zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
                  camera.nl in Barendrecht.
                  Ok, dan ben ik gerustgesteld, vermoedde al dat het niet cameranu.nl zou zijn
                  Nikon FX, Nikkor, Lowepro, Falcon Eyes, Jinbei en Walimex

BD1614BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tootsie Bekijk bericht
                    vermoedde al dat het niet cameranu.nl zou zijn
                    Ik heb persoonlijk nog nooit echt een negatieve ervaring over CameraNu.nl gelezen...

Comment

Zowel bij fotokonijnenberg.nl als cameranu.nl goede ervaringen!
                      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
                      My flickr My site

Comment

ik zelf heb geen ervaring,maar nederland,is betrouwbaar wat verzenden toch,
                        zef wil ik weten wie er al met deze site
                        First Cameras
                        Customer Service Department
                        13 Frensham Road
                        Norwich, NR3 2BT
                        United Kingdom
                        de prijzen liggen gewoon erg laag, en wil zeker zijn of dit geen fake is.
                        Patrikjoanna

Comment

Helaas slechte ervaring met CameraNU. Met de 17-55. Zelf bedenk ik mij meerdere malen dat ik hier nog iets ga bestelen Kan natuurlijk ook zo zijn dat ik pech heb/had, maar is en blijft vervelend ...

Comment

Kopen in Nederland is steeds 2% interessanter vanwege het btw verschil.
                            Camera.nl heeft een filiaal in Breda, niet zo ver. Ik zou dan eigenlijk eerder ter plaatse het materiaal gaan kopen. Zij hebben op dit ogenblik een topaanbieding met canon 28mm 1.8, aan net geen 394€(afhaalprijs). Op deze lens heb ik een oogje. Ik koop vaker in Nederland, omdat ik in de meeste zaken dan geen btw hoef voor te schieten, dus 0% btw (ben zelfstandig, met btw nummer),dit kan enkel mits verzending. Bij cameranu.nl werkt dit probleemloos, heeft ook een snelle, vriendelijke en behulpzame klantenservice. prijs voor professionelen voor dit opbjectief: 363€
                            Bij camera.nl, betaal je voor deze factuur echter 20€ administratiekosten, da's minder sympatiek. ook rekenen zijn het dubbele van de verzendkosten voor deze lens. Samen 381€

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wouterc Bekijk bericht
                              Kopen in Nederland is steeds 2% interessanter vanwege het btw verschil.
                              Maar dat zal snel voorbij zijn.......
                              Last edited by hjanssen; 27 april 2012, 14:10.
                              Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Hier ook goede ervaringen met cameranu.nl

Geert

Comment

Working...
                                X