Gisteren de fnac fotomarathon in ghent meegedaan.
Themas waren "letteren, "steen" en "smakelijk".
De algemene winnaar vond ik zeker terecht.
De winnaar in de category letteren vond ik ook een sterke foto.
Beide fotos zijn sterke moment opnamens en je moet het echt wel gezien hebben op dat moment. Waarvoor chapeau.
Bij steen & smakelijk had ik (en velen aanwezig) sterke bedenkingen ....
Wijzelf haalden een juryselectie met deze. Veel mensen vonden die mooi maar hadden iets van .. "bof studiowerk" .... Voor mijzelf vond ik dat eerder een compliment. Het studiowerk hier was een witte muur & 1 flitsje door een witte paraplu van 15euro en gebruik gemaakt van natuurlijk licht om de rest in te vullen.
Reacties welkom, andere inzendingen en selecties ben ik ook benieuwd naar.
Wat vonden jullie trouwens van de themas ? (ik vond ze niet echt menselijk genoeg)
Tom
Themas waren "letteren, "steen" en "smakelijk".
De algemene winnaar vond ik zeker terecht.
De winnaar in de category letteren vond ik ook een sterke foto.
Beide fotos zijn sterke moment opnamens en je moet het echt wel gezien hebben op dat moment. Waarvoor chapeau.
Bij steen & smakelijk had ik (en velen aanwezig) sterke bedenkingen ....
Wijzelf haalden een juryselectie met deze. Veel mensen vonden die mooi maar hadden iets van .. "bof studiowerk" .... Voor mijzelf vond ik dat eerder een compliment. Het studiowerk hier was een witte muur & 1 flitsje door een witte paraplu van 15euro en gebruik gemaakt van natuurlijk licht om de rest in te vullen.
Reacties welkom, andere inzendingen en selecties ben ik ook benieuwd naar.
Wat vonden jullie trouwens van de themas ? (ik vond ze niet echt menselijk genoeg)
Tom
Comment