Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel Gb's heb jij?
Collapse
X
-
-
Re: Hoeveel Gb's heb jij?
Oorspronkelijk geplaatst door PSG Bekijk berichtGaat het dan om een interne of externe.
Enig idee van welk merk of zo (dat we het in de gaten kunnen houden).
Ik heb dringend extra ruimte nodig.
Als voor merken ze bleken allemaal in die richting te gaan het was meer wachten wie nu de eerste ging lanceren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomvanhouche Bekijk bericht24GB ongeveer op een schijf staan van 250GB met software en muziek er nog bij
Deze zomer toch een RAID 5 van 4TB insteken voor de veiligheid van films en vooral mijn foto's. Pas 1TB kwijtgeraakt door de externe schijf te laten vallen, nooit meer extern voor mij.
Intern en vooral RAID 5 is zowat veiligste wat je thuis kan doen, kost geld maar je foto's zijn toch onbetaalbaar
Externe backup op andere locatie is de veiligste methode
Comment
-
320GB tweede schijf in laptop, voor 85GB gevuld met familiefoto's, 140GB gevuld met shoots.
Verder nog volgende statistieken:
18.880 bestanden met de extensie .CR2 (174,3GB/70,8%)
17.404 bestanden met de extensie .JPG (26,1GB/10,5%)
402 bestanden met de extensie .PSD (12,8GB/5,2%)
Backup op externe schijf, en op NAS.
Dave
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jetfool Bekijk berichtIk wil niet kommaneuken maar 1 Gigabyte = 1024 Mb,je bent de Megabytes vergeten in je tabel
Kibibyte ((Kilo Binary Byte)) ipv Kilobyte
Mebibyte (Mega Binary Byte) ipv Megabyte
Gibibyte (Giga Binary Byte) ipv Gigabyte
Tebibyte (Tera Binary Byte) ipv Terabyte
In ieder geval ik zit rond de 85 Gibibyte.Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
Comment
-
Ik heb in het totaal 7 gig aan geheugenkaartjes ....
Verder nog een externe harde schijf van 250 gig en bijna 600gig vrij op mijn pc ......
Ik kan dus ook voorlopig nog even voortCanon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/
Comment
Comment