Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

    Hoe zou zo'n 28-300 het doen op een 1Ds MkIII?



    Dave
    pixelpusher

    Comment


    • #32
      Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

      Oorspronkelijk geplaatst door Johnny K Bekijk bericht
      ...
      Ik volg zijn bevinding van een GOEDE ALROUNDER op een camera ...
      Ik ook.

      Ik kocht van hem ooit zijn 35-350L (de voorganger van zijn 28-300), en hij wist me later te zeggen dat hij regelmatig spijt had van zijn beslissing. En ik kan hem begrijpen, want tenzij ik meer breedhoek nodig heb, of iets lichtsterkers, blijft die 35-350 op mijn body staan.

      Op safari bvb, kon ik de aantal keren niet tellen dat ik de schot wél had, en de anderen niet wegens "dju just lenzen aan 't wisselen".

      Ik vind beslissing wel spijtig want ik had een oogje op zijn 5D. Iemand een 5D te koop?
      http://www.theafricabug.com

      Comment


      • #33
        Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

        Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
        Ik ook.

        Ik kocht van hem ooit zijn 35-350L (de voorganger van zijn 28-300), en hij wist me later te zeggen dat hij regelmatig spijt had van zijn beslissing. En ik kan hem begrijpen, want tenzij ik meer breedhoek nodig heb, of iets lichtsterkers, blijft die 35-350 op mijn body staan.

        Op safari bvb, kon ik de aantal keren niet tellen dat ik de schot wél had, en de anderen niet wegens "dju just lenzen aan 't wisselen".

        Ik vind beslissing wel spijtig want ik had een oogje op zijn 5D. Iemand een 5D te koop?
        Je weet, er ligt hier nog ne 1DSmkII he ;-)

        Comment


        • #34
          Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

          Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
          Voor zij die het volgen, ik heb een Nikon d3 gekocht ter vervanging van mijn Canon 5D. Uiteindelijk neem ik toch de beslissing om de Canon te houden, en de Nikon terug te verkopen.
          Daarmee wil ik absoluut niet beweren dan de Nikon D3 niet beter zou zijn dan de Canon 5D, want ik kan wel zeer snel een paar pluspunten van de Nikon opnoemen, zoals snelheid, robuust, levensduur accu, af speed, live view, zoeker, lcd, noem maar op. Dus zeker dat niet!!
          Waarom is de Canon dan voor mij beter?
          Ik hoef geen 11fps, maar wel een camera die me met zo weinig mogelijk extra lenzen goede en scherpe beelden geeft. De 28-300L IS (door velen als minderwaardige lens beschouwd), doet het beter op de 5D, dan de Nikon D3 + 85mm 1.8, en dat wil toch wel wat zeggen. Ik hou van de combo 5D + 28-300, Nikon kan me niets vergelijkbaars geven.
          Daarom, verkoop ik de D3.
          En voordat iedereen me tips begint te geven, ik heb zowat alle lenzen uitgetest, en ja, een 70-200 2.8VR doet het heel goed op de D3, maar ik ben niet bereid om 3 dure lenzen aan te schaffen ter vervanging van 1 allrouder.
          Zo, hiermede kort mijn drijfveer.

          Ik ga geen discussies verder aan, dat word toch een welles nietes spelletje.
          Wat ik nog onbegrijpelijker vind dan dat u dacht dat het gras van de buren altijd groener is; is dat u op een forum een punt aankaart waar geen discussie over mogelijk is. Begin er dan niet over.

          Comment


          • #35
            Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

            Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
            Wat ik nog onbegrijpelijker vind dan dat u dacht dat het gras van de buren altijd groener is; is dat u op een forum een punt aankaart waar geen discussie over mogelijk is. Begin er dan niet over.
            geheel mee eens.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #36
              Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

              Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
              Je weet, er ligt hier nog ne 1DSmkII he ;-)
              Sadist!

              http://www.theafricabug.com

              Comment


              • #37
                Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

                35 reacties om te beamen dat over de originele post niet moet gediscussieerd worden.
                Als iedereen nu over andere onderwerpen even nuchter en genuanceerd kan reageren, dan zijn we er.

                Comment


                • #38
                  Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

                  Oorspronkelijk geplaatst door pichayandege Bekijk bericht
                  35 reacties om te beamen dat over de originele post niet moet gediscussieerd worden.
                  Als iedereen nu over andere onderwerpen even nuchter en genuanceerd kan reageren, dan zijn we er.
                  inderdaad ja
                  With Canon, I can (or at least try)
                  Photastic.be ~ Passion for the picture
                  Nieuwe site

                  Comment

                  Working...
                  X