Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor ik weer de helft van BD over men nek krijg...

Oorspronkelijk geplaatst door hiawatha Bekijk bericht
    Binnenkort komt hij af dat hij een sony koopt
    Moest dit zo zijn Rudy, ik heb nog een A700 op overschot...
    (Wisselen mogelijk met opleg aan mijn kant)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Troske Bekijk bericht
      Moest dit zo zijn Rudy, ik heb nog een A700 op overschot...
      (Wisselen mogelijk met opleg aan mijn kant)
      Dat is toch niet die A700 die 10 verdiepingen naar beneden gegaan is???
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Rudy zegt in feite " het is te hopen dat ik deze keer meer dan de helft van het BD over mijn nek krijg". Althans, zo zit mijn vr... toch in elkaar.

ik begreep je terug te koop verhaal al niet, en waarom je hier verantwoorden voor je keuzes? Doe wat je wil. Heb mij een S100FS en dat is niet bijster veel volgens sommigen so what.
        Flickr één
        Flickr two

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CH Photography Bekijk bericht
          Dat is toch niet die A700 die 10 verdiepingen naar beneden gegaan is???
          Ssssssshhhhhht!

Comment

Dat Canon objectief ziet er wel een heel degelijk ding uit. http://www.pixmania.nl/nl/nl/41358/a...300-f-3-5.html

En als je toch die grote diafragma's niet van doen hebt (naar DOF toe) heeft Nikon inderdaad geen alternatief, het objectief zal vermoedelijk wel in orde zijn, voor deze prijs mag dat ook wel.

Maar persoonlijk werk ik liever met een groter diafragma, of was het maar vanwege het heldere zoekerbeeld.

Natuurlijk ieder zijn ding hé, best dat er tegenwoordig keuze genoeg is.

Wat ik wel niet begrijp, is de aanleiding die je heeft doen besluiten om plots zo een dure camera aan te kopen, was dat een bevlieging, of had je andere plannen in je hoofd, ik vermoed dat je vooraf toch wel wist wat Nikon te bieden had van objectieven

Ik kan je uitleg wel heel goed begrijpen, daar voor mijzelf, het grootste nadeel het gewicht is van mijn combi, toch om te reizen iemand die Bv. een 600mm f4.0 koopt of dat nu van Nikon of van Canon is heeft daar ook een specifiek doel voor, bv. vogelfotografie af eender wat, maar zoiets koop je niet om bij te hebben op reis, om, moest de gelegenheid zich voordoen, heb ik er tenminste eentje bij.

Wie je D3 koopt, doet er voor 3100€ een goede zaak aan, tenminste als hij geen BTW kan aftrekken.
            Last edited by Guest42; 30 mei 2008, 13:59.

Comment

Kort en bondig:

It's your life, it's your money, it's your descission
              period
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                Misschien eens een fotootje posten van haar "specs"
                Zie dat ik niet meer binnen mag

Maar niet getreurd, binnen een achtiental jaar komt er een nieuw model op de markt
                Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                  Ik ga geen discussies verder aan, dat word toch een welles nietes spelletje.
                  Forum: plein in Rome waar het volk bijeenkwam om de algemene zaken te bespreken, recht te doen enz.
                  Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Nu je nog zo ver krijgen dat je dat Italiaanse geval op 4 wielen eens door iets anders wil vergelijken....

LOL nie waar...

Sorry voor deze off topic, maar Rudy kenende kon ik het echt nie laten
                    KEEP THE SPIRIT HIGH AND KEEP ON CAPTURING!!!
                    http://www.photopat.be

Comment

Oops
                      Das snel verkocht rudy....

gr.
                      Elmo

Comment

Ieder zijn meug, toch?

mvg,

Roland

Comment

Hoi Rudy,

ieder zijn meug. Ik fotografeer ook al jaren met een ist D en wordt daar ook vierkant voor utgelachen, maar voor mij is er ook niks beter (alhoewel een S5 pro'ke toch wel lonkt, maar dat is een ander verhaal... )

Zoals iemand al zei: het is de camera waar jij je het beste bij voelt die goed is voor jou, niet de cam die ze je proberen aan te schrijven... Eneuh, niet getreurd, alras is er de EOS 5D Mark II waar je je zinnen op kunt zetten...
                          http://www.digifotofreak.nl

Comment

Rudy, alle respect voor je keuze, de 5D is een pracht-toestel !!!

Comment

Ik denk dat, de discussie volgend, deze post toch beter in het forum algemeen past . . .
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                                Rudy, alle respect voor je keuze, de 5D is een pracht-toestel !!!
                                En ik weet dat er ene wreed kontent is

Comment

Working...
                                X