Met deze thread wou ik de mensen eens bevragen rond welke fotoboer bij hen in de buurt ze echt zouden aanraden.
Allicht zijn er heel wat topics hier aan gewijd, maar ze zitten wat verspreid.
Bovendien is het mijn bedoeling om tot een overzicht per provincie te komen zodat mensen een gids(je) hebben
die hun kan helpen de ideale fotoboer bij hen in de buurt te vinden.
Bovendien is het geen statisch gegeven. Zo hebben BD-ers mij recent nog een goede fotoboer in Gent aangewezen
terwijl ik anders in Antwerpen was gaan kopen.
Makkelijk voor u en u ondersteunt bovendien de lokale economie.
Ik ben ook teruggekomen van online shops. De lokale fotoboer biedt u tenminste service.
Bovendien heeft de flexibiliteit die vb Focilux mij heeft geboden (door een aantal producten terug te nemen)
mij uiteindelijk geld bespaard. Die vertrouwensrelatie heb je niet bij een online shop.
Dus voor Oost-Vlaanderen (Gent) zou ik de volgende aanraden :
Focilux
Art & Craft
Laat ze maar komen. Geef wel altijd de provincie en stad mee.
Geef ook gerust aan waarom je ze goed vindt.
Allicht zijn er heel wat topics hier aan gewijd, maar ze zitten wat verspreid.
Bovendien is het mijn bedoeling om tot een overzicht per provincie te komen zodat mensen een gids(je) hebben
die hun kan helpen de ideale fotoboer bij hen in de buurt te vinden.
Bovendien is het geen statisch gegeven. Zo hebben BD-ers mij recent nog een goede fotoboer in Gent aangewezen
terwijl ik anders in Antwerpen was gaan kopen.
Makkelijk voor u en u ondersteunt bovendien de lokale economie.
Ik ben ook teruggekomen van online shops. De lokale fotoboer biedt u tenminste service.
Bovendien heeft de flexibiliteit die vb Focilux mij heeft geboden (door een aantal producten terug te nemen)
mij uiteindelijk geld bespaard. Die vertrouwensrelatie heb je niet bij een online shop.
Dus voor Oost-Vlaanderen (Gent) zou ik de volgende aanraden :
Focilux
Art & Craft
Laat ze maar komen. Geef wel altijd de provincie en stad mee.
Geef ook gerust aan waarom je ze goed vindt.
Comment