Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

de beste fotoboer bij u in de buurt

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

    Oorspronkelijk geplaatst door amkrisis Bekijk bericht
    Fotokar? altijd lachen

    Neen even serieus: trein naar Brussel nemen? Ben zeer tevreden van Foto Guy eigenlijk.
    Foto Guy is de broer van Fotokar

    Enfin... iemand een goeie winkel in de buurt van Denderleeuw/Aalst?
    Ik ben sinds kort naar die regio verhuisd maar nog niets deftig gevonden, buiten Ali Photo in de Zuidstraat in Brussel.

    Comment


    • #32
      Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

      Oorspronkelijk geplaatst door Beginnerke Bekijk bericht
      En wat met de rest van VLAANDEREN ????????????????????????????????????
      Een kaakslag in het gezicht van de fototrekkende West-Vlaming!

      Ja, daar in de Far West lijkt men precies nog maar weinig beschaving te vinden?

      Comment


      • #33
        Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

        Oorspronkelijk geplaatst door felpro Bekijk bericht
        Voor zover ik weet bestaat die nog.
        http://www.selexionclix.be/default.a...9}&View=detail
        Even gegoogled en Foto Robert heet nu Action Shop.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #34
          Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

          Leuven - Foto Vanbergen op de Tiensesteenweg - goede en vriendelijke service
          Merksem - Foto Rembrant - die mensen weten waarover ze spreken
          Geel - Studio 73 - zeker een aanrader
          Sint-Truiden -Foto Robeyns - (geen persoonlijke ervaring, maar wel vele mensen positieve commentaren over horen geven)
          Last edited by zunoel; 26 maart 2008, 14:16.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

          Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

          Comment


          • #35
            Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

            Oorspronkelijk geplaatst door Petertje Bekijk bericht
            West Vlaanderen: nougabollen - nada - nikske - riente
            Foto Robert in Kortrijk (Actionshop).

            1 of 2 verkopers die er wel degelijk iets van af kennen...maar niet van de goedkoopste helaas.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #36
              Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

              Beste,

              Ik kan ook Art & Craft aanraden. Heb daar onlangs mijn 40D gekocht met een hoop accessoires. Zeer behulpzame persoon achter den toog. En aan de prijs kon inderdaad ook wel iets gedaan worden, zeker bij mijn bestelling. Ik vermoed dat ik na overleg ongeveer op dezelfde prijs zat als bij Konijnenberg, maar ik moest maar half zo lang in de wagen zitten :-)

              Groeten,


              Stefaan
              Langs Vlaamse Wegen een gratis Video Podcast voor Wandel Liefhebbers.
              iTutor PodCast Mac Video Tutorials voor de Vlaamse Mac gebruiker.

              Comment


              • #37
                Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                Net een flitser besteld bij Art & Craft, opnieuw een zeer goede prijs en service. Voor het verschil kan ik niet naar Antwerpen. 't Wordt snel mijn favorite winkel in Gent.
                Canon 400D/50D - EF-S 18-55 - EF 50 f1.8 - EF 70-300 IS USM - Sigma 24-70 f2.8 EX - Tamron 27-70 f2.8 VC - Canon 70-200 f2.8 L - Metz 58

                Comment


                • #38
                  Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                  Ook voor WVL heb ik een adres :

                  Foto Robert in Kortrijk, Brugsestraat 84-86

                  Grote winkel, veel keuze, Canon - Sony - Nikon

                  Misschien niet het goedkoopste, doch verkopers met kennis van zaken zonder opdringerig te doen.

                  Comment


                  • #39
                    Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                    Studio 73 = foto Rubens...
                    enne... de meeste fotoboeren zijn idd. iets duurder.
                    Ik heb bij fot Rubens ook mogen proberen, ze vroegen het me zelf en kwamen spontaan een body aanbieden;
                    Eigenlijk was de vraag "400D, 40D,... welke body", waarop ik die body kreeg om de bestelde lens op te testen. Of het in alle zaken, Megamarkt en zo inbegrepen, ook zo is? En of ze daar specifieke en grondige kennis hebben van fotografie...???
                    Altijd erg als je met zo'n echt verkoperke wordt geconfronteerd...
                    Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
                    www.musicinframe.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                      Deinze: Foto-Video MAC, zeer goede ervaring
                      Nikon D300 - Nikon AF-S 80-200mm f/2.8D, Tamron AF-S DX 17-50mm f/2.8, Nikon AF-S 105 mm f/2.8 VR - Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX Nikkor 55-200mm f/4.5-5.6G - SB-800

                      Comment


                      • #41
                        Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                        Ik ben zo ongeveer zeker van m'n volgende aankoop: een A200 van Sony.
                        Wie schetst m'n verbazing toen ik daarstraks een Sony Center binnenliep om het toestel eens vast te kunnen nemen: Prijzen lager dan Konijn,en maar iets boven Arts&Crafts.
                        Sony α 200 --- Minolta 50/F1,7 --- Minolta 24-105/F3,5-4,5D --- Minolta 75-300 F4.5-5.6 New --- Minolta 70-210/F4 --- Minolta 35-70/F4 --- Minolta 3600HS(d) --- Sigma 300 f4 APO --- Sigma 18 f3.5

                        Comment


                        • #42
                          Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
                          Leuven - Foto Vanbergen op de Tiensesteenweg - goede en vriendelijke service
                          Merksem - Foto Rembrant - die mensen weten waarover ze spreken
                          Geel - Studio 73 - zeker een aanrader
                          Sint-Truiden -Foto Robeyns - (geen persoonlijke ervaring, maar wel vele mensen positieve commentaren over horen geven)
                          In St-Truiden zijn er 2 Robynsen; ik hoop dat je die in de Stapelstraat bedoelt (Topcamera)(Foto Video Computer Robyns) . Prima service wat ik van de andere op de Grote Markt niet kan zeggen.
                          Groetjes,Anita
                          Met mijn Canon Eos 450D blijf ik fotograferen,
                          tot ik eens DE perfecte foto kan presenteren!

                          Comment


                          • #43
                            Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                            Foto Dali (Selexion Clix)
                            Ze hebben 4 winkels in het Antwerpse (Brasschaat, Kapellen, Ekeren en Mortsel).
                            Krijg er altijd een degelijke uitleg en ze zijn soms goedkoper dan Konijn.

                            Comment


                            • #44
                              Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                              Voor mij, Fotokonijnenberg in Den Ham...
                              www.indetailfotografie.nl

                              Comment


                              • #45
                                Re: de beste fotoboer bij u in de buurt

                                Oorspronkelijk geplaatst door Anita HSt-T Bekijk bericht
                                In St-Truiden zijn er 2 Robynsen; ik hoop dat je die in de Stapelstraat bedoelt (Topcamera)(Foto Video Computer Robyns) . Prima service wat ik van de andere op de Grote Markt niet kan zeggen.
                                Ik bedoel inderdaad:
                                Foto Video Computer Robyns
                                Stapelstraat 80
                                3800 - St-Truiden

                                Is trouwens ook een Nikon pro-dealer.
                                Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                                Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                                Comment

                                Working...
                                X