Re: Telt enkel showcase nog?
EN ja, en als die beginner die exif niet wil geven, geef geen commentaar op de foto of smijt hem buiten
En ja, als die beginner per toeval een foto copieert via een select, ctrl-C en ctrl-V in bv fotoshop dan vertik je het om commentaar te geven en smijt ge hem ook buiten want de exif is niet mee gecopieerd en weinigen weten hoe je dat dan voor elkaar moet krijgen ...
Kortzichtig ...
Moet alles nu echt gepaard gaan met plichten, plichten, plichten ...
Of ik nu een foto mooi vind of niet heeft niet echt met de exif te maken, eerder met een intuïtief gevoel. Als ik vanavond mijn echtgenote zie, zal ik haar ne keer naar hare exif vragen.
En, ... dat kan niet moeilijk zijn ... Laat me niet lachen
Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente
Bekijk bericht
En ja, als die beginner per toeval een foto copieert via een select, ctrl-C en ctrl-V in bv fotoshop dan vertik je het om commentaar te geven en smijt ge hem ook buiten want de exif is niet mee gecopieerd en weinigen weten hoe je dat dan voor elkaar moet krijgen ...
Kortzichtig ...
Moet alles nu echt gepaard gaan met plichten, plichten, plichten ...
Of ik nu een foto mooi vind of niet heeft niet echt met de exif te maken, eerder met een intuïtief gevoel. Als ik vanavond mijn echtgenote zie, zal ik haar ne keer naar hare exif vragen.
En, ... dat kan niet moeilijk zijn ... Laat me niet lachen
Comment