Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

faillissement Cornévaniperen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: faillissement Cornévaniperen

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    JA ZEKER!
    Alleen hoef je tussen te regels te lezen wat zijn ECHTE boodschap is. Het gaat hem niet over de gedupeerden te helpen.
    Na zijn nnn'ste post hebben de meesten dat al wel begrepen.
    En jij blijft ook maar voeding geven, he. Ondanks je
    Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    En nu stop ik met die soap.
    Don't feed the trolls. Blaat het niet dan schaapt het niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Je bent dan ook een van de uitzonderingen.
      Bij mij net hetzelfde en dit is gene zever....
      toen ik hier op BD een en ander las over mogelijke problemen.
      (Niet dat ik elk jaar voor duizenden euro's koop.)

Ik vond het wreed jammer van en voor een man die hier thuis een
      goede indruk had achter gelaten.
      In die tijd leverde hij (elke) woensdag in België.
      En ik herinner me nog reacties van collega's:
      "....koffietje gedronken en gezellige babbel met de man gehad".

Later in de tijd merkte ik ook dat de prijsverschillen niet erg groot waren
      tussen hem en lokale handelaars.
      Zodoende had ik 2 redenen...
      Een 3de reden was de wachttijd, hij had niks in voorraad.
      Dat kon dus min. 14 dagen zijn of zelfs langer.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Jan, hoe durf je

Hehe, 't is weer eens wat anders om mijn avond op te fleuren. Ik vind het beter dan "Buren", "Thuis" of "Home and away" (met de nadruk op 'away'). De amusementswaarde is behoorlijk hoger, het cultureel niveau minstens even hoog. Ik wacht vol spanning op de scène waar ze beginnen vechten...
        Ik durf nog veel meer Koen

Je beschrijft perfect wat ik er bij voel.
        Gezien rede geen enkel verschil maakt in deze never ending story heb ik dan ook maar beslist om het grappig te gaan vinden. Dat maakt het leven een stuk aangenamer.

Het "don't feed the troll" principe helpt hier toch geen zier. Mag ik dan in ruil voor mijn lidgeld, inclusief groene bol, wat genieten? Zolang het welvoeglijk blijft natuurlijk.
        Meer foto's op mijn website

Comment

Een nieuw beleid bij BD...? Een topic waar serieus ruzie in gemaakt wordt, inclusief door mensen van BD zelf, en waar er ondanks de hevige off-topic met momenten totaal niet ingegrepen wordt, noch de boel gesloten wordt...

Bij eender welk ander topic wordt er meteen gewist of afgesloten als het ook maar iets uit de hand durft te lopen...

Hoe grappig eigenlijk...

Mvg,
          Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
            Een nieuw beleid bij BD...? Een topic waar serieus ruzie in gemaakt wordt, inclusief door mensen van BD zelf, en waar er ondanks de hevige off-topic met momenten totaal niet ingegrepen wordt, noch de boel gesloten wordt...
            Gaat toch de goeie kant uit. Als deze trend blijft duren betaal ik zelfs mijn lidgeld weer
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Gaat toch de goeie kant uit. Als deze trend blijft duren betaal ik zelfs mijn lidgeld weer
              Jij betaalt dus liever om ruzies te lezen dan om foto's te bekijken?
              Waar gaan we naartoe?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

LOL Neem je er de bol dan bij ?
                Meer foto's op mijn website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pendragon Bekijk bericht
                  Gezien rede geen enkel verschil maakt in deze never ending story heb ik dan ook maar beslist om het grappig te gaan vinden. Dat maakt het leven een stuk aangenamer.

Het "don't feed the troll" principe helpt hier toch geen zier. Mag ik dan in ruil voor mijn lidgeld, inclusief groene bol, wat genieten? Zolang het welvoeglijk blijft natuurlijk.
                  Yep, het moet inderdaad welvoegelijk blijven, anders daalt de amusementswaarde al te zeer

Oei... en ik dacht er net aan om... juist...
                  Of - als 't hier echt begint te stinken - kan ik misschien vragen om mijn bol "rood" te kleuren. Past dan wellicht beter bij mijn gemoedsgesteltenis

En aan de overgrote meerderheid van de BD'ers die zo verstandig zijn om in dit stomme topic niet te reageren : proficiat - jullie zijn de verstandigste !
                  Greetz, Kariboe - die weer een kans heeft gemist om zijn mond te houden...
                  * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                  Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

En aan de overgrote meerderheid van de BD'ers die zo verstandig zijn om in dit stomme topic niet te reageren : proficiat - jullie zijn de verstandigste !
                    Of hebben gewoon het miste tijd om te z.....n.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                      Jij betaalt dus liever om ruzies te lezen dan om foto's te bekijken?
                      Waar gaan we naartoe?
                      Bwa, de laaste tijd zie ik meer een meer topics open blijven die 5 maand geleden na 2 reply's al zouden verdwenen geweest zijn. Als het eens positief is mag het ook gezegd worden

Ben altijd al een freedom of speech voorstander geweest dus (zelfs als hetgene wat gezegd wordt mij niet aanstaat).
                      To make your dreams come true, wake up

Comment

Ik had inderdaad (zelfs zwart op wit) beloofd om hier weg te blijven. 'k Zal het nu iets anders formuleren: ik zal hier "zo vaak mogelijk" wegblijven.

Dit onderwerp is voor mij gesloten. Skitch c.s. vinden mijn kritiek ongegrond omdat ik het ben die 'm uit, en omwille van de toon waarop ik 'm uit.

Ik nodig iedereen uit om dit topic eens te lezen en de persoonlijke aanvallen en bitsige tonen te negeren.
                        Dan zie je dat er in de topics over Corné en Otto anders gemodereerd is indertijd (en de reden, die laten we dan maar in het midden), dat er mensen onvoldoende of zelfs verkeerd geïnformeerd zijn door dat beleid, maar dat de RvB niet vindt dat zij een fout gemaakt hebben in hun beoordeling.

Dat is eigenlijk, in één zin, alles wat dit topic bewijst, zonder de "ballast", en veronderstellingen over motieven, valse interpretaties, leugens en antwoorden naast de kwestie. Welke conclusie je daaruit moet trekken, laat ik aan de lezer.

Bij deze laat ik jullie, en wens ik jullie nog veel foto-plezier.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                          Ik had inderdaad (zelfs zwart op wit) beloofd om hier weg te blijven. 'k Zal het nu iets anders formuleren: ik zal hier "zo vaak mogelijk" wegblijven.
                          Dit topic bekijkende is zelfs dàt niet gelukt

Mvg,
                          Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
                            Moeilijk hé, BD is echt verslavend
                            Stoppen met BD is nog moeilijker dan stoppen met roken.
                            Misschien moeten we toch beginnen met een "zelfhulpgroep" voor BD verslaafden.
                            Jan Akkermans
                            (BD1097BE)
                            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

die is er al, jan, aan de overkant, in de zageventengroep ...

mm

edit: damned, te laat gezien:
                              ∏__|_ ∏__|_
                              "no rules, great shots"
                              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Komaan jongens schrijf snel nog enkele topics, we zitten bijna aan 10 pagina's.

Broken-wings

Comment

Working...
                                X