Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

faillissement Cornévaniperen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: faillissement Cornévaniperen

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart Bekijk bericht
    Ik vind de toonzetting van Stefaan niet altijd handig maar intussen is aangetoond dat Corne een groot vertrouwen genoot, waardoor enkele goedbedoelende bders en moderatoren op het verkeerde been zijn gezet.
    Ook weet ik van andere leden van het forum dat Corne in het verleden soms uitermate coulant is geweest, waardoor dat vertrouwen ook best gebaseerd kan zijn op zeer goede ervaringen en niet op kwade trouw.
    Helaas was alles zeker achteraf gezien voor een aantal gedupeerden beter afgelopen als bepaalde topics gewoon waren blijven staan. Tenslotte is in een topic met kritiek het ook aan iedereen toegestaan om goede ervaringen te melden. Vaak kan dan de lezer beter zijn eigen conclusie trekken.
    Ben ik het mee eens.
    En als iedereen zich deftig gedraagt dan kan er normaal en rustig over gepraat
    worden.
    Ik kan echter niet tegen leugens of halve waarheden,
    van wie die ook komen of van wie het ook moge zijn.

Dan voel ik me bedrogen en daar word ik niet goed van.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door powerkiller Bekijk bericht
      #11 wil je bedoelen.
      Bijna goed. #27 (en #41).

Comment

Heb ongeveer jaar geleden ook besteld bij Corné, niet goed afgelopen, problemen begonnen (of waren reeds begonnen toen ik besteld had), maar wel geld terug gekregen (maar min of meer beseffende dat hij enkel betaalde omdat hij waarschijnlijk een andere bestelling gekregen had). Soit, heb mijn mail-box nog eens nagekeken en vroeg me af of er hier nog zijn die deze gladde zinnen te lezen/horen gekregen hebben

Zullen we doen !

De fisheye is er helaas nog steeds niet. Ook geeft Nikon weinig indicatie wanneer deze weer komt. We houden het constant in de gaten.

Ik heb het nagevraagd bij UPS en het lag daar nog op depot. Ze gaan m zsm afleveren. (nota: ligt nu al meer dan een jaar op het depôt )

Prima!

Geen probleem!
        :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
          Ik was er en ik meld als antwoord dat Stefaan daar NOOIT gezegd heeft niet meer op BD te vertoeven, alleen werd hem de vraag gesteld of hij nog zou betalen en daar antwoorde hij NEEN op. ...
          De vraag was eerder in de zin : "Ga je er volgend jaar nog zijn?".
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
            Maar potverdomme skitch, bewijs me dan ........................................
            Nogal straf hoor.

Jij wil bewijzen. Vanwaar haal je het recht om van mij bewijzen te eisen. Ben je god zelve ? Of denk je het maar.
            Herinner ik het me goed dat er ooit iemand vroeg of de zon rond Stefaan draait?
            Je manieren om mij hier "eisen" te stellen naar bewijzen zijn ronduit irritant.

Ik bewijs me voor niemand. Mensen nemen me zoals ik ben of ze nemen me niet. Very simple....
            De vrije keuze is aan hen, zeker nooit omdat ik het zou eisen. Dat eisen is zelfs helemaal absurd.
            En het zou je sieren als je je ook zo zou gedragen.
            'k Ben je vazal niet.

En nu stop ik met die soap. Je hebt bij mij alle krediet verloren Stefaan. Voor eeuwig.
            " Leven is slecht voor de gezondheid. " (Jacques Brel )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vanslycken Bekijk bericht
              De enige threads die hier in hun integraliteit gewist worden zijn die over Corné of diegene die kritisch zijn voor de RvB. Bij de rest wordt gewoon het "ruzie-gedeelte" gewist.
              Hey,
              Ik wil je zeker niet tegenspreken of reacties uitlokken want ik bebrijp ook wel wat je bedoelt en ik deelde indertijd ook al dezelfde mening over Corné.
              Ik heb in het verleden zelf gereageerd in het topic van Corné en duidelijk laten verstaan dat ik het een louche zaak vond dat zoveel mensen een pakket kwijt waren door UPS, dus ik was zeker niet pro-Corné. Hierop kreek ik zelf de nodige onaangename reacties en werd er niet populair mee bij vele leden.
              Ik vond het ook wel raar dat er sommige zaken verdwenen, niet alleen om ruzies, maar allé ...
              Ik ga nu niemand met de vinger wijzen maar wil gewoon iets aantonen.
              Stel dat al de topics/antwoorden gebleven waren, had dit voor de gedupeerden echt een verschil gemaakt? Ik probeer het nu gewoon kritisch te bekijken.
              Ik zal het nu enkel bij mezelf houden om niemand te viseren, ik postte verschillende keren dat het niet deugde wat Corné als uitleg gaf en dat dit gefoeffel was ... hierop kwamen meestal tientallen zware reacties dat ik niet wist wat ik zei en dat ze zelf NOOIT problemen hadden met Corné en dat het wel degelijk aan UPS zou gelegen hebben. Er werd zelfs een heel topic aan volgeschreven hoe slecht transportbedrijven wel kunnen zijn.
              Stel dat nu een vreemde zonder kennis van zaken dit zou gelezen hebben, dan zou die 1 negatief bericht zien van VerSeg met tientallen personen die het tegendeel beweren ... tientallen tegen één! Wie zouden ze het meest geloven denk jij? Wat deden ze trouwens? Gewoon zeggen dat ik overdreef en dat anderen gelijk hadden ... en dit omdat ze niet beter wisten op dat moment.
              Hadden al die topics/berichten gebleven, dan hadden ze dus nog veel meer kunnen lezen hoe Corné de hemel ingeprezen werd.
              Verwijderen of niet van de topics had vermoedelijk geen enkele invloed gehad op het aantal gedupeerden bij Corné omdat er te veel reacties waren van personen waarvan de ogen niet wilden open gaan ... dit niet specifiek van de RVB of van de moderators, maar vooral van vele andere (betalende) leden.
              Dit antwoord is niet speciaal op u bedoeld hoor, ik pik gewoon in op uw reactie.
              Maar uiteindelijk kan je wel stellen dat het huidige bericht over Corné eigenlijk bevestigt dat we nog niet zo gek waren en velen kunnen nu (als ze eerlijk zijn en ondertussen ook wakker) zeggen "die mannen hadden gelijk".
              Mvg,
              Last edited by VerSeg; 9 februari 2008, 00:56.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                Maar mijn dealer zorgt in geval van garantie (en zelfs daarbuiten) dat mijn toestel gratis bij ETB komt, als je dat zelf doet draai je voor de moeite of de kosten op.

Je staat er mooi met een gratis herstelling als je bijvoorbeeld 100€ transportkosten hebt.
                Geheel mee eens: ik heb het meegemaakt bij Nikon. Ik kon de camera via de dealer (die ik niet meer vertrouwde) ter reparatie aanbieden of tegen hoge kosten -verzekering plus verzendkosten- naar Nikon sturen of zelf wegbrengen150 km van mijn woonplaats.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                  Vanwaar haal je het recht om van mij bewijzen te eisen.

Je manieren om mij hier "eisen" te stellen naar bewijzen zijn ronduit irritant.

De vrije keuze is aan hen, zeker nooit omdat ik het zou eisen. Dat eisen is zelfs helemaal absurd.

'k Ben je vazal niet.
                  Waar wordt het woord 'eisen' gebruikt? Waarom vertaal je het niet gewoon met 'vragen'? 't wordt tijd dat je eens contact opneemt met Francis, denk ik.

En nu stop ik met die soap.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                    Waar wordt het woord 'eisen' gebruikt? Waarom vertaal je het niet gewoon met 'vragen'? 't wordt tijd dat je eens contact opneemt met Francis, denk ik.

Maar potverdomme skitch, bewijs me dan
                    Indien niet juist, graag een paar voorbeelden
                    Enkel en alleen als je met voorbeelden kan aantonen
                    en als je op mijn vragen kan antwoorden zonder rond de pot te draaien
                    Ofwel: als je toegeeft
                    Keep it simple

Comment

Keep it simple
                      Het woord "eisen" zie ik ook niet hoor ... misschien bezie je het iets te persoonlijk?
                      De rest is gewoon woordgebruik wat in een discussie met meningsverschil helemaal niet ongepast is.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Stel dat nu een vreemde zonder kennis van zaken dit zou gelezen hebben, dan zou die 1 negatief bericht zien van VerSeg met tientallen personen die het tegendeel beweren ... tientallen tegen één! Wie zouden ze het meest geloven denk jij? Wat deden ze trouwens? Gewoon zeggen dat ik overdreef en dat anderen gelijk hadden ... en dit omdat ze niet beter wisten op dat moment.
                        Hadden al die topics/berichten gebleven, dan hadden ze dus nog veel meer kunnen lezen hoe Corné de hemel ingeprezen werd.
                        Verwijderen of niet van de topics had vermoedelijk geen enkele invloed gehad op het aantal gedupeerden bij Corné omdat er te veel reacties waren van personen waarvan de ogen niet wilden open gaan ... dit niet specifiek van de RVB of van de moderators, maar vooral van vele andere (betalende) leden.
                        Nee, omdat ik toevallig wel die posts nog heb kunnen lezen heb ik besloten mijn bestelling elders te plaatsen. Ik bestel jaarlijks voor veel geld op internet en heb nog nooit problemen gehad. Dat wil ik graag zo houden. De klachten waren te frequent om ze te negeren, ook al waren er veel positieve posts bij. Voor mij was het voldoende om er een slecht gevoel bij te krijgen ook al had ik zelf ook goede ervaringen met de man.

@Skitch: je quote veel maar ik zie geen onderbouwing.

Comment

Het zit diep hé.

Stefaan : je constante aanvallen op BD komen me de strot uit.
                          Je haat tov BD maken je blind, doof en..... vooral oneerlijk.
                          Dus de boodschapper heeft het gedaan!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas Bekijk bericht
                            De klachten waren te frequent om ze te negeren, ook al waren er veel positieve posts bij. Voor mij was het voldoende om er een slecht gevoel bij te krijgen ook al had ik zelf ook goede ervaringen met de man.
                            Je bent dan ook een van de uitzonderingen.
                            Last edited by VerSeg; 9 februari 2008, 01:41.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Je bent dan ook een van de uitzonderingen dat er eens bij stilstond en het in overweging nam dat het wel eens waar zou kunnen zijn.
                              Jawel, maar een paar uitzonderingen bij elkaar kunnen toch vele duizenden euro's redden.
                              Last edited by Leonidas; 9 februari 2008, 02:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                                Dus de boodschapper heeft het gedaan!
                                JA ZEKER!
                                Alleen hoef je tussen te regels te lezen wat zijn ECHTE boodschap is. Het gaat hem niet over de gedupeerden te helpen.
                                Na zijn nnn'ste post hebben de meesten dat al wel begrepen.

Comment

Working...
                                X