Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oproep tot reactie !!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: oproep tot reactie !!!

Met handtekening van voorgaande ga ik volledig mee!

Een foto kan technisch niet goed zijn maar toch mooi. Dat heeft alles te maken met gevoel.

En als je dan een reactie geeft op een foto die al rond de 100 keer bekeken is en nog geen enkele reactie en waarvan je denkt dat zou ik ook niet graag hebben en probeerd te helpen dan doen ze de foto weg.
    Last edited by hendrika; 28 januari 2008, 15:25.
    Groetjes Hendrika

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
      Ja en nee, hangt af hoe goed je foto is.
      Meer ja dan nee speelt de status of de naam mee, mijn gedacht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht
        speelt die "status" hier echt zo'n rol
        weet niet of het een rol speelt maar er komen hier toch een aantal fotografen welke ik toch bewonder en als ze een post doen dan ga ik toch wel een kijkje nemen maar daarom reageer ik nog niet op elke post.

En waarschijnlijk zullen andere bezoekers hier ook wel zo werken.
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

Comment

De status speelt ook terecht een rol.Wanneer je een Trebs, een Madmax,lieven lens,pendragon,Lana,Elsan enz ziet, weet je dat de kans erg groot is dat je een mooie foto zal te zien krijgen.Onder de genoemden zijn er ook een paar die wel grondige commentaar en uitleg geven.Er zijn van die kleppers die ook tutorials maken en hier zo maar neerzetten: knap vind ik dat.

Maar het blijft tegelijk ook frustrerend voor de mindere goden,natuurlijk.Veel posts,weinig reply's.Het forum is ook té groot geworden om nog alles te kunnen zien,laat staan te becommentariêren.

Ikzelf post weinig omdat ik niet veel kon met commentaar "niet goed hé", "nogal donker" of helemaal niets.
          Dit belet wel niet dat ik graag rondkijk en wel commentaren geef.Er komt heus wel reactie mocht ik er naast zitten.

Wanneer ieder zijn zin wat kan doen, is het een leuk forum, ,iet?

Comment

Working...
          X