Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Top of music zoekt fotografen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: The Top of music zoekt fotografen

    Heb gisteren ook gereageerd op deze oproep omdat ik dit zeker af en toe eens wil doen.

    Het is mij zeker niet te doen om als onervaren concertfotograaf direct naar het sportpaleis of den AB te gaan.
    Ik wil veel liever eerst de kleinere concertjes in m'n regio doen om bij te leren en dan misschien eens verder te groeien.
    Aangezien je op de meeste concerten al niet met je toestel binnen mag is dit een ideale kans om binnen te geraken met je toestel.
    Flickr Photopage

    Comment


    • #47
      Re: The Top of music zoekt fotografen

      Ik heb mij al enkele dagen geleden opgegeven voor the top of music, en heb daar al verder antwoord opgekregen, maar dit is niet per sé om binnen te raken met mijn fototoestel op de kleine optredens waar jij over spreekt hoor red baron. Ik doe het eerder om te kunnen oefenen op optredens waar ik anders de tijd niet voor zou maken. En eens andere groepen zien optreden dan waar ik normaal naartoe ga is natuurlijk mooi meegenomen.
      Alle kleine optredentjes waar ik zelf naar toe wil gaan en waar ik foto's wil nemen, ga ik gewoon binnen en neem ik foto's, ik heb er enkel goede commentaar voor gekregen hoor.De meeste organisatoren van kleinere evenementen zijn echt blij als er iemand probeert zo goed mogelijk hun optreden in beeld te brengen, gewoon voor hun eigen naambekendheid.
      groeten, Sebastiaan

      Comment

      Working...
      X