Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

    Eenvoud siert ...

    FujiFilm FinePix S5600.

    Sindsdien veel mooie foto's gemaakt!

    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

    Comment


    • #47
      Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

      _____
      Last edited by Larah&Bo; 20 september 2008, 00:47.

      Comment


      • #48
        Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

        Ik heb toch ook best wat zuur-verdiende centjes uitgeven. Maar k'heb ook geluk gehad dat mijn moedertje wat bijgesprongen heeft (aangezien het nu tot mijn studies behoort).

        Ongeveer de beste investeringen zijn:
        -nikon D50
        -85mm 1.8
        -Sigma 70-200
        -manfrotto Xprob
        -lowepro computrekker aw (voor met de laptop)
        -lowepro mini trekker aw

        En dan heb ik gisteren thuis nog een pakje aangekregen met daarin een Gary Fong lightpshere (dankjewel Paly ). Deze heeft zich nog niet bewezen maar zal wel goed dienst doen.

        Eindelijk heb ik alles wat ik op dit moment heb in 2007 gekocht. En ik ben tevreden van ongeveer alles wat ik gekocht heb. Alleen had ik misschien i.p.v. de 24mm een 28, of nog liever een 35mm gehad. Maar soit, wat niet is kan nog komen ;-)

        Net als Larah&Bo heb ik ook heel wat waardevolle kennis meegekregen, die is net zo belangrijk (zoniet zelfs belangrijker) dan het materiaal.
        Last edited by Joris818; 23 december 2007, 20:37.

        Comment


        • #49
          Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

          geeezzzzzzzzzz Ik zit echt in de verkeerde business.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #50
            Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

            Beste aanschaf voor mij in 2007 op fotogebied?

            Een vliegticket naar Afrika en een ferryticket naar de UK (Lake District).
            Meer foto's op mijn website

            Comment


            • #51
              Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

              Een canon 400D met kitlens en nog een tamron lenske.

              Maaaar, 't jaar 2007 is nog niet weg, hoop stillekes dat er nog iets onder de kerstboom ligt
              Groetjes Hendrika

              Comment


              • #52
                Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                Nog net dit jaar aangekocht: een D300 en kort daarna een 14-24mm f/2.8.

                Comment


                • #53
                  Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                  juni 2007
                  nikon D40met kitlens en 55-200mm

                  december
                  velbon statief
                  en van de vriendin de 50mm 1.8 (echt wel haarscherp )

                  nu nog ne deftige zak om alles in te steken.

                  en dan zal het wel rustig worden qua fotografie investeringen, want we hebben verleden week een huis gekocht
                  11-300mm
                  jeff heylen

                  Comment


                  • #54
                    Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                    Het jaar is nog niet om... dus 't zou nog kunnen veranderen .

                    In 2007 kocht ik weloverwogen mijn D80 met de 18-200VR en de SB800, en nog wat kleinere spulletjes... De 50mm F 1,4 komt morgen uit de verpakking, en ik meen dat ik nog eens langs Konijnenberg rijd, volgende week .
                    Als ik tussen de dingen die ik al gebruikte moet kiezen... de SB800. Klinkt misschien raar, maar die flash vind ik nog zaliger om mee te werken dan de camera en de lens. Het licht zit bijna altijd goed. Het gebruiksgemak is gewoon zalig en de mogelijkheden beperkt tot 20m, wat ik niet echt als een beperking aanzie.

                    Comment


                    • #55
                      Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                      Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
                      Het jaar is nog niet om... dus 't zou nog kunnen veranderen .

                      .

                      Tja... zo heb ik ook nog 1 ding op mijn verlanglijst staan. Ben alleen bang dat ie niet onder de boom ligt

                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

                      Comment


                      • #56
                        Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                        Beslist mijn hele collectie v canon!
                        voor mei 2007 was ik nog bezig met een sony p12

                        en nu heb ik 350d + kitlens + 80-200 + sigma 70-300 ..

                        hoop ook dat er nog iets onder de kerst boom ligt
                        want m'n verlanglijstje is ng heel lang
                        Canon!

                        Comment


                        • #57
                          Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                          Omdat er nu eenmaal prioriteiten zijn heb ik eerst het meest nodige gekocht en heb daar enkele jaren overgedaan. Nu body's en lenzen naar mijn zin zijn, de computer snel genoeg is, en de printer doet wat ik graag zie, is er ruimte voor dingen die je al jaren uitstelt.

                          De TOP aankoop dit jaar is dan ook een externe voeding voor de speedlite type CP-E4, had ik al lang graag gehad, maar een speedlite zonder externe voeding werkt ook hé, allleen wat een wereld van verschil, snel en schijnbaar onuitputtelijk. Ook de hoekzoeker en de afstandsontspanner zijn welgekomen toebehoren van 2007.

                          MVG, Jeff
                          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

                          Comment


                          • #58
                            Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                            Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                            Tja... zo heb ik ook nog 1 ding op mijn verlanglijst staan. Ben alleen bang dat ie niet onder de boom ligt

                            http://www.canon.nl/For_Home/Product..._USM/index.asp
                            Nochtans... 't is bijna zo'n klein pakje als dat van mij . (Alleen is 't plaatje dat er aanhangt ongeveer dat van mijn hele handel samen )
                            Ik snap perfect dat die nog op je lijstje staat. Goh, als je daar dan nog betere plaatjes mee gaat schieten... Ik dacht dat je die al lang zou hebben .

                            Comment


                            • #59
                              Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                              mijne hele bataklang :

                              EOS 400D
                              Sigma 18-50 2.8
                              Canon 100 2.8 (wel weer verkocht ondertussen )
                              Speedlite 580EX
                              EF 50mm 1.8 II

                              en sinds afgelopen week : Sigma 70-200 2.8 HSM, sjonge, wat een zalige lens

                              Voor volgend jaar : 100-400L IS USM
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment


                              • #60
                                Re: De beste aanschaf voor jou in 2007 op fotogebied

                                een Tokina 12-24mm met nikonvatting! Samen met de 50mm 1.8 de lens die het afgelopen jaar het meest op de D50 zat...

                                En een afstandsbediening voor die D50. Ook altijd handig...
                                Flickr! :: Blog
                                Nikon D50 : Nikkor 18-55mm f3.5 : Nikkor 50mm f1.8 : Tamron 28-200mm f3.8 : Tokina 12-24mm f4 : SB 600

                                Comment

                                Working...
                                X